تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 18427

ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی

ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان: ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جمع معاونین و مدیران این شرکت بر ضرورت ارتقای وضعیت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی تاکید کرد. مهندس هاشم امینی ضمن اشاره به بیش از نیم قرن سابقه و پیش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:

ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جمع معاونین و مدیران این شرکت بر ضرورت ارتقای وضعیت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی تاکید کرد.

مهندس هاشم امینی ضمن اشاره به بیش از نیم قرن سابقه و پیش تازی شرکت آبفا استان اصفهان در امر خدمت رسانی،عنوان کرد: استفاده از فناوری های نوین، بازنگری در شیوه ارائه خدمات و تغییر روش های سنتی به مدرن، تغییر فرآیند به منظور سرعت بخشی به خدمات و تجهیز پیشرفته واحدهای عملیاتی رفع حوادث، از الزامات این شرکت است.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفا استان اصفهان بر لزوم تدوین برنامه زمان بندی شده برای ارتقا و بازسازی تصفیه خانه های فاضلاب تاکید کرد و افزود: تاسیسات فاضلاب برخی شهرهای بزرگ استان از جمله اصفهان،خمینی شهر و شاهین شهر به دلیل قدمتی که دارند، در اولویت قرار می گیرند.

وی در ادامه بر لزوم ارتقای سطح توانمندی و دانش کارکنان به عنوان اصلی ترین کلید بهبود و بهره وری سازمان تاکید کرد و گفت: استفاده از سایت آموزشی مهارت محور بختیاردشت به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مهندس امینی در این جلسه عنوان کرد: در این حوزه، نیاز بهره برداری باید محور توسعه قرارگیرد و فلسفه تغییر ساختار سازمانی به شیوه کنونی همین شعار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان