تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 18491

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛ برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۹ فراهم خواهد شد. به گزارش 

Print Friendly, PDF & Email

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۹ فراهم خواهد شد.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا کیانی، معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد توانمندسازی مددجویان را از اهداف بسیار مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت حمایت، یکی از راهبردهای اساسی و اصلی کمیته امداد استان اصفهان است.

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد اصفهان برای ایجاد اشتغال پایدار در سال ۹۹، خاطرنشان ساخت: ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف این نهاد فراهم خواهد شد.

کیانی اعتبار مورد نیاز جهت ایجاد این تعداد شغل را بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: بخش عمده ای از این مبلغ در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و از منابع قرض الحسنه بانک ها، اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان زمینه سازی برای ورود مددجویان به بازار کار و تسهیل مهارت‌آموزی و آموزش افرادفاقد مهارت را از دیگر برنامه های اساسی این نهاد در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: ۱۰هزار و ۲۳۰ مددجو در سال ۹۹ در سطوح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی، دوره های آموزشی را طی خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.