تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 18491

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛ برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۹ فراهم خواهد شد. به گزارش 

Print Friendly, PDF & Email

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۹ فراهم خواهد شد.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا کیانی، معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد توانمندسازی مددجویان را از اهداف بسیار مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت حمایت، یکی از راهبردهای اساسی و اصلی کمیته امداد استان اصفهان است.

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد اصفهان برای ایجاد اشتغال پایدار در سال ۹۹، خاطرنشان ساخت: ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف این نهاد فراهم خواهد شد.

کیانی اعتبار مورد نیاز جهت ایجاد این تعداد شغل را بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: بخش عمده ای از این مبلغ در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و از منابع قرض الحسنه بانک ها، اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان زمینه سازی برای ورود مددجویان به بازار کار و تسهیل مهارت‌آموزی و آموزش افرادفاقد مهارت را از دیگر برنامه های اساسی این نهاد در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: ۱۰هزار و ۲۳۰ مددجو در سال ۹۹ در سطوح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی، دوره های آموزشی را طی خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان