تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 29087

فضای معنوی تخت‌فولاد میزبان میهمانان ماه ضیافت الهی

فضای معنوی تخت‌فولاد میزبان میهمانان ماه ضیافت الهی

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد اصفهان برنامه‌های این مجموعه در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. به گزارش  دنیای اسرار: ابراهیم عمرانی با تشریح ویژه‌برنامه‌های مجموعه تخت‌فولاد به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در کنار برنامه «بهشت اجابت» که از نخستین سحرگاه ماه مبارک رمضان و از ساعت ۳:۳۰ بامداد به صورت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد اصفهان برنامه‌های این مجموعه در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش  دنیای اسرار: ابراهیم عمرانی با تشریح ویژه‌برنامه‌های مجموعه تخت‌فولاد به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در کنار برنامه «بهشت اجابت» که از نخستین سحرگاه ماه مبارک رمضان و از ساعت ۳:۳۰ بامداد به صورت زنده از شبکه شما و شبکه استانی اصفهان در حال پخش است، برنامه «رمضان‌گرد» را با مشارکت اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این برنامه که از ۲۱ فروردین آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ادامه دارد، شرکت‌کنندگان پس از بازدید از سه امامزاده شهر اصفهان، در تور ویژه تخت‌فولاد‌گردی به بازدید از تکیه‌های تاریخی تخت‌فولاد می‌پردازند و در پایان در باغ طوبی از آنها با توزیع افطاری پذیرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه «چله خلوت» ادامه داد: این برنامه نوروز امسال نیز در تخت‌فولاد برگزار شده و درب این چله‌خانه‌ها پس از سال‌ها به روی مردم باز شده است. در ماه مبارک رمضان نیز شهروندان می‌توانند پس از هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ از فضای معنوی چله بابارکن‌الدین و چله مادر شاهزاده بهره ببرند.

مدیر مجموعه تخت‌فولاد اصفهان «بهار مناجات» را دیگر برنامه این مجموعه در ماه رمضان دانست و گفت: این برنامه در قالب مناجات‌خوانی و دعا با مشارکت نهادهای مردمی و هیئات مذهبی از ساعت ۲۲:۳۰ هر شب در تکیه بابا رکن‌الدین، مسجد رکن‌الملک، تکیه صاحب روضات و در نزدیکی تکیه سیدالعراقین برگزار می‌شود.

عمرانی خاطرنشان کرد: پاتوق‌ها و گعده‌هایی نیز با محوریت گفت‌وگوی معرفت‌زا با مشارکت گروه‌های مردمی و هیئات مذهبی بعدازظهرها در برخی تکایای تخت‌فولاد و بیشتر با محوریت تکیه بابا رکن‌الدین برگزار می‌شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.