تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 20921

بازدید سرزده سرپرست مخابرات اصفهان از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور

بازدید سرزده سرپرست مخابرات اصفهان از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است. به گزارش  دنیای اسرار، ناصر مشایخی سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ در راستای تحقق رضایت مشتریان به صورت سرزده از قسمت

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

به گزارش  دنیای اسرار، ناصر مشایخی سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ در راستای تحقق رضایت مشتریان به صورت سرزده از قسمت پاسخگویی به امور مشتریان مرکز تلفن شهید ردانی پور شهر اصفهان و قسمت های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز قرار گرفت.

وی پیگیری مطالبات مردمی و اصلاح روند پاسخگویی را از جمله مهم ترین برنامه های خود دانست و افزود : من و همکارانم در مجموعه مخابرات منطقه اصفهان همه همت خود را به کار بسته ایم تا با رفع موانع و مشکلات موجود و تقویت سامانه های غیر حضوری در شرایط حاضر کمترین مراجعه حضوری به مراکز را داشته باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در ادامه ضمن بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دیتا بر رعایت استانداردهای لازم و تلاش مضاعف برای حفظ و افزایش کیفیت سرویسهای دیتا تاکید کرد.

گفتنی است مرکز تماس ۲۰۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی مشترکین مخابرات می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.