تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 30438

اعزام اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق اصفهان به سامرا

اعزام اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق اصفهان به سامرا

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد فرجی مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق اصفهان گفت : اکیپ عملیاتی متشکل از ۴ نفر که شامل مهندس اصغر صفری رییس بهره برداری و ۳ سیمبان آقایان رسول جعفری ,سید وحید رضا صاحبی پور ، مصطفی جلالی بیگی زاده می باشند بیش از دوهفته در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد فرجی مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق اصفهان گفت : اکیپ عملیاتی متشکل از ۴ نفر که شامل مهندس اصغر صفری رییس بهره برداری و ۳ سیمبان آقایان رسول جعفری ,سید وحید رضا صاحبی پور ، مصطفی جلالی بیگی زاده می باشند بیش از دوهفته در سامرا مستقر خواهند بود
وی در ادامه گفت : به حمدا… در این سالها با توجه به تجربه و توان علمی تعداد زیادی از نیروهای بهره برداری پتانسیل حضور و خدمتگذاری درراهپیمایی اربعین میسر شده و این عزیزان به عشق امام حسین (ع) و خدمت به شرکت کنندگان راهپیمایی سر از پا نمی شناسند .

وی خاطرنشان کرد : اعزام اکیپ های عملیاتی به شهرهای نجف اشرف ؛ کربلا و سامرا از سمت توانیر به تمام شرکت های توزیع ابلاغ شد و شهر سامرا برای شرکت توزیع برق اصفهان منتخب شد .
وی ابراز داشت : این اکیپ تجهیزات مختلفی از جمله کابل خودنگهدار ؛کلمپ انشعاب ؛ جعبه ترمینال انشعاب ؛ کلید مینیاتوری و …. را برای برق رسانی پایدار با خود همراه نمودند .

وی تصریح نمود : طی چند سال اخیر برق رسانی به موکب های احداث شده در شهرهای کربلا، نجف اشرف و سامرا و تأمین برق مسیر پیاده‌روی نجف اشرف تا کربلای معلی از اقدامات صنعت برق بوده است .
فرجی در پایان از حمایت ها و همراهی سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان ؛معاونت بهره برداری ، معاونت مالی و پشتیبانی ، مدیران و پرسنل مناطق اجرایی ،دفتر حراست و امور محرمانه ؛ دفتر روابط عمومی ‌و خدمات عمومی شرکت تشکر نمود .

گفتنی است : این اکیپ با بدرقه جمعی از مدیران و دیگر همکاران به منظور خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی عازم سامرا شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.