تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
کد خبر : 18502

۴۰ سال ارتباطات مخابراتی در شرقی ترین شهرستان استان اصفهان

۴۰ سال ارتباطات مخابراتی در شرقی ترین شهرستان استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:ایجادعدالت، با ارتباطات میسر است. نقش و اهمیت مخابرات درجامعه برکسی پوشیده نیست. در حال حاضر ارتباطات نقش مهمی در زندگی کنونی ما دارد و باید درجهت توسعه زیر ساخت های ارتباطات گام های اساسی برداشته شود . شهرستان خور و بیابانک در ۳۹۰ کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع است که دارای

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:ایجادعدالت، با ارتباطات میسر است. نقش و اهمیت مخابرات درجامعه برکسی پوشیده نیست. در حال حاضر ارتباطات نقش مهمی در زندگی کنونی ما دارد و باید درجهت توسعه زیر ساخت های ارتباطات گام های اساسی برداشته شود .
شهرستان خور و بیابانک در ۳۹۰ کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع است که دارای ۱۳هزار مشترک تلفن ثابت می باشد .
علیرضا افلاکی رئیس مخابرات شهرستان خور و بیابانک بااعلام این مطلب در برنامه رادیویی چتر ارتباط افزود : خور و بیابانک قبل از سال ۱۳۶۰ دارای ارتباط تلفنی بی سیم بود و بعد از آن یک سیستم ۴۰شماره ای در شهر خور نصب شد .
افلاکی عنوان کرد: نخستین سوئیچ دیجیتال در شهرستان خور و بیابانک در سال ۱۳۷۵ با ظرفیت ۲۵۶ شماره مورد بهر ه برداری قرار گرفت .
رئیس شهرستان خور و بیابانک با اشاره به هدف گزاری مخابرات استان در جهت توسعه ارتباطات در تمامی بخش های تلفن ثابت ، تلفن همراه و ADSL در نقاط استان بیان داشت : در شهرستان خور و بیابانک تمامی مشترکینی که از سرویس تلفن سیمی برخوردار هستند می توانند ازADSL و در صورت دارا بودن امکانات فنی از طرح FTTH نیز بهره مند شوند .
وی اظهار داشت : شهرستان کویری خور و بیابانک دارای حدود ۱۳ هزار مشترک فعال تلفن ثابت با ضریب نفوذ ۱۶۱ درصد می باشد و ۱۵ روستا تحت پوشش خدمات ارتباطی این شهرستان می باشند که به جزء روستاهای مصر بازیاب و خنج که از سیستم GSM در ارتباطات خود استفاده می کنند مابقی از خدمات تلفن سیمی بهره مند می باشند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.