تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
کد خبر : 18502

۴۰ سال ارتباطات مخابراتی در شرقی ترین شهرستان استان اصفهان

۴۰ سال ارتباطات مخابراتی در شرقی ترین شهرستان استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:ایجادعدالت، با ارتباطات میسر است. نقش و اهمیت مخابرات درجامعه برکسی پوشیده نیست. در حال حاضر ارتباطات نقش مهمی در زندگی کنونی ما دارد و باید درجهت توسعه زیر ساخت های ارتباطات گام های اساسی برداشته شود . شهرستان خور و بیابانک در ۳۹۰ کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع است که دارای

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:ایجادعدالت، با ارتباطات میسر است. نقش و اهمیت مخابرات درجامعه برکسی پوشیده نیست. در حال حاضر ارتباطات نقش مهمی در زندگی کنونی ما دارد و باید درجهت توسعه زیر ساخت های ارتباطات گام های اساسی برداشته شود .
شهرستان خور و بیابانک در ۳۹۰ کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع است که دارای ۱۳هزار مشترک تلفن ثابت می باشد .
علیرضا افلاکی رئیس مخابرات شهرستان خور و بیابانک بااعلام این مطلب در برنامه رادیویی چتر ارتباط افزود : خور و بیابانک قبل از سال ۱۳۶۰ دارای ارتباط تلفنی بی سیم بود و بعد از آن یک سیستم ۴۰شماره ای در شهر خور نصب شد .
افلاکی عنوان کرد: نخستین سوئیچ دیجیتال در شهرستان خور و بیابانک در سال ۱۳۷۵ با ظرفیت ۲۵۶ شماره مورد بهر ه برداری قرار گرفت .
رئیس شهرستان خور و بیابانک با اشاره به هدف گزاری مخابرات استان در جهت توسعه ارتباطات در تمامی بخش های تلفن ثابت ، تلفن همراه و ADSL در نقاط استان بیان داشت : در شهرستان خور و بیابانک تمامی مشترکینی که از سرویس تلفن سیمی برخوردار هستند می توانند ازADSL و در صورت دارا بودن امکانات فنی از طرح FTTH نیز بهره مند شوند .
وی اظهار داشت : شهرستان کویری خور و بیابانک دارای حدود ۱۳ هزار مشترک فعال تلفن ثابت با ضریب نفوذ ۱۶۱ درصد می باشد و ۱۵ روستا تحت پوشش خدمات ارتباطی این شهرستان می باشند که به جزء روستاهای مصر بازیاب و خنج که از سیستم GSM در ارتباطات خود استفاده می کنند مابقی از خدمات تلفن سیمی بهره مند می باشند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان