تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
کد خبر : 18605

نشست مشترک فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

نشست مشترک فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:در این نشست که در محل باغ گلهای شهرداری اصفهان انجام شد  امیر سرتیپ دوم سید قاسم خاموشی با اشاره به زیبایی شهر اصفهان گفت: زحمات بسیاری برای نگهداری شهر اصفهان صورت گرفته و برتری شهراصفهان از لحاظ زیبایی، نظافت، فضای سبز و … کاملا مشهود می باشد. امیر خاموشی ضمن تقدیر

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:در این نشست که در محل باغ گلهای شهرداری اصفهان انجام شد  امیر سرتیپ دوم سید قاسم خاموشی با اشاره به زیبایی شهر اصفهان گفت: زحمات بسیاری برای نگهداری شهر اصفهان صورت گرفته و برتری شهراصفهان از لحاظ زیبایی، نظافت، فضای سبز و … کاملا مشهود می باشد.

امیر خاموشی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت شهری گفت: مجموعه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دراصفهان از زحمات کلیه تلاشگران و خادمین شهرداری اصفهان  تقدیر و تجلیل می نماید.

امیر سرتیپدوم خاموشی با اشاره به وضعیت پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان گفت: مجموعه هوانیروز اصفهان در زمان احداث در حاشیه شهر واقع شده بود اما با توجه به توسعه شهر تقریبا در هسته اصلی شهر قرار گرفته و با توجه به موقعیت آن متاسفانه از نظرفضای سبز از موقعیت مناسبی برخوردار نمی باشدو هنگامی که از آسمان به آن نگاه کنیم همچون کویری در دل دشتی زیبا قرار دارد.

فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان ادامه داد: از سالهای گذشته تلاش فرماندهی هوانیروز بر این بود که اقدامی مناسب در جهت فضای سبز پایگاه چهارم انجام داده شود که البته با توجه به تخصصی بودن و نیاز به بررسی علمی و اصولی اتفاق مناسبی صورت نپذیرفته است.

وی گفت: ایجاد فضای سبز شاداب و مقاوم به شرایط آب و هوایی اصفهان باید بصورت کارشناسی و علمی صورت پذیرد و در همین راستا می بایست از تخصص شهرداری اصفهان در این خصوص بهره ببریم.

امیر خاموشی با اشاره به جایگاه فضای سبز و درخت در دین گفت: تمامی بزرگان دین و همچنین رهبر انقلاب بار ها در زمینه درخت و درخت کاری و فضای سبز تاکید و توصیه های بسیاری داشته اند و ما نیز باید به تبعیت از آنها هم از لحاظ دینی و هم از لحاظ اجتماعی قدمی برداریم.

وی ضمن دعوت از مدیریت شهری جهت ا بازدید از مجموعه هوانیروز گفت: پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان آمادگی دارد در چهارچوب قوانین و مقررات امنیتی و حقوقی نسبت به همکاری دوجانبه با شهرداری اصفهان اقدام نماید.

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ضمن تقدیر از حساسیت فرماندهی هوانیروز نسبت به فضای سبز شهری گفت: حفظ ، نگهداری و افزایش فضای سبز شهری از برنامه های اصلی مدیریت شهری می باشد و با توجه به تاثیر غیر قابل وصف فضای سبز در زندگی شهری  شهرداری اصفهان تا کنون با توجه به کم آبی ها متناوب و افزایش دمای هوا در سال های اخیر تلاش نمودی  به روشهای مختلف در حفظ فضای سبز مناسب عمل نماید.

حسین امیری ادامه داد: تیم کارشناسی شهرداری اصفهان به همراه کارشناسان هوانیروز نسبت به بررسی محل اقدام می نمایند و منطقه و محدوده مورد نظر را مشخص و کار برداشت علمی آن را انجام خواهند داد.

وی افزود تهیه یک طرح مناسب با توجه به نوع خاک، نیاز پوشش گیاهی، تامین آب و موارد دیگر از اولویت های اول این پروژه می باشد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد پس از بررسی های دقیق و علمی تفاهنامه مشترک میان شهرداری اصفهان و هوانیروز منعقد خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.