تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 25864

تعامل رابطان خانه کارگر و آبفای اصفهان با محوریت مدیریت مصرف آب

تعامل رابطان خانه کارگر و آبفای اصفهان با محوریت مدیریت مصرف آب

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره آموزش همگانی آبفای استان اصفهان: انتظار می رود تشکل های خانه کارگر در انعکاس و انتشار محتوا های آموزشی با محوریت مدیریت مصرف آب در فضای مجازی با آبفای استان اصفهان همکاری کنند. در نشست رئیس اداره آموزش همگانی آبفای استان اصفهان با رابطان خانه کارگر، بر همکاری و تعامل

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره آموزش همگانی آبفای استان اصفهان: انتظار می رود تشکل های خانه کارگر در انعکاس و انتشار محتوا های آموزشی با محوریت مدیریت مصرف آب در فضای مجازی با آبفای استان اصفهان همکاری کنند.

در نشست رئیس اداره آموزش همگانی آبفای استان اصفهان با رابطان خانه کارگر، بر همکاری و تعامل این تشکل مردمی با آبفای اصفهان در خصوص مصرف بهینه آب تاکید شد.
محسن شفیعا در جلسه ای که با حضور ۶۰ نفر از رابطان و تشکل های خانه کارگر برگزار شد،گفت: انتظار می رود تشکل های خانه کارگر در انعکاس و انتشار محتوا های آموزشی با محوریت مدیریت مصرف آب در فضای مجازی با آبفای استان اصفهان همکاری کنند.
وی رابطان خانه کارگر را حامیان یا سفیران آب در ادارات نامید و اظهار داشت: حضور رابطان خانه کارگر در ادارات می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی مصرف درست آب در میان کارکنان دستگاه های اجرایی ایفا نمایند.
در ادمه این نشست رئیس امور اعضای خانه کارگر اصفهان گفت: خانه کارگر استان اصفهان از لحاظ تعداد اعضا و ارائه خدمات آموزشی در کشور رتبه اول را داراست.
محمود امانی پور افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی در کشور و استان یکی از مهمترین برنامه های آموزشی که امسال خانه کارگر در اصفهان برای اعضا در نظر گرفته آموزش مصرف بهینه آب است.
وی اظهار داشت: خانه کارگر استان اصفهان در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه نهایت همکاری را با آبفای استان اصفهان در دستور کار قرار می دهد.
اضافه می شود در پایان این نشست به پنج نفر از رابطان حاضر در جلسه، لوازم کاهنده مصرف اهدا شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.