تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر : 18761

طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقردر مشهد اردهال کاشان نهایی شد

طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقردر مشهد اردهال کاشان نهایی شد

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان خبرداد؛ طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقردر مشهد اردهال کاشان نهایی شد حجت الاسلام بلک از نهایی شدن طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان با موافقت استاندار استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار ، حجت الاسلام محمد حسین بلک

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان خبرداد؛

طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقردر مشهد اردهال کاشان نهایی شد

حجت الاسلام بلک از نهایی شدن طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان با موافقت استاندار استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار ، حجت الاسلام محمد حسین بلک گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تعیین شاخص‌های فعالیتی خود اولویت‌های متعددی را برای وقف‌های جدید تبیین کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های وقف و موقوفات کوچک و بزرگ در استان اصفهان، از به روز رسانی موقوفات استان اصفهان خبرداد.

به گفته وی در سال گذشته وقف‌های جدید زیادی در استان اصفهان شناسایی و به ثبت رسید و مابقی موقفات استان اصفهان نیز به تفکیک در حال شناسایی و پردازش آن برای دسترسی آسان به اطلاعات این موقفات است.

حجت الاسلام بلک درادامه وقف‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی، قرآنی، بهداشتی و درمانی را بیشترین موقوفات به ثبت رسیده در استان اصفهان اعلام کرد و اظهار داشت: پییش بینی می‌شود در سال جدید حدود ۸۰۰ وقف جدید در استان اصفهان به ثبت برسد.

به گفته وی در رابطه با وقف‌های جدید آموزشی و فرهنگی در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان، خیرین استان اصفهان گام‌های بلندی را برداشته اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه از نهایی شدن طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان خبرداد و افزود: طرح جامع آستان مقدس علی ابن باقر (ع) بعد از سال‌ها انتظار با دستور استاندار استان اصفهان نهایی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.