تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 18811

مشورت مجازی با اساتید داستان، شعر و ادبیات در “اتاق کلمه”

مشورت مجازی با اساتید داستان، شعر و ادبیات در “اتاق کلمه”

برنامه “اتاق کلمه” با هدف مشورت درباره داستان ها، اشعار و مقالات و متون ادبی به صورت مجازی برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار:مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان گفت: برنامه “اتاق کلمه” از سوی مرکز آفرینش های ادبی قلمستان و کتابخانه تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با توجه

Print Friendly, PDF & Email


برنامه “اتاق کلمه” با هدف مشورت درباره داستان ها، اشعار و مقالات و متون ادبی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان گفت: برنامه “اتاق کلمه” از سوی مرکز آفرینش های ادبی قلمستان و کتابخانه تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با توجه به شرایط حال حاضر و مقابله با شیوع کرونا، به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

الهه رضایی اظهار داشت: این برنامه فرصتی مناسب برای مشورت درباره داستان ها، اشعار و مقالات و متون ادبی علاقه مندان به این حوزه با کارشناسان و اساتید ادبیات است.

وی افزود: اتاق کلمه سال گذشته به صورت حضوری برگزار شد که علاقه مندان پس از تعیین وقت قبلی برای مشاوره با اساتید اهل فن در مدت زمان تعیین شده با صاحب نظران مشورت می کردند.

مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان ادامه داد: اکنون به خاطر شیوع کرونا ویروس این برنامه به صورت مجازی در فضای واتساپ با حضور شرکت کننده، مشاور و ناظر برنامه در مدت زمان ۳۰ یا ۴۵ دقیقه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نوبت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه می توانند با شماره های ۳۲۶۰۲۰۱۴ و ۳۲۶۰۲۷۴۰ تماس حاصل کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.