تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 29606

امروز جمهوری اسلامی ایران تمام مولفه های قدرت و قوت را داراست

امروز جمهوری اسلامی ایران تمام مولفه های قدرت و قوت را داراست

رییس جمهور در جمع اقشار مردم اصفهان: امروز جمهوری اسلامی ایران تمام مولفه های قدرت و قوت را داراست رییس جمهور بیان داشت:امروز جمهوری اسلامی ایران تمام مولفه های قدرت و قوت را در کشور داراست که شامل برخورداری از حلم ودانش و نیروی ارزشمند مسلح است. به گزارش  دنیای اسرار، آیت الله سید ابراهیم

Print Friendly, PDF & Email

رییس جمهور در جمع اقشار مردم اصفهان:

امروز جمهوری اسلامی ایران تمام مولفه های قدرت و قوت را داراست

رییس جمهور بیان داشت:امروز جمهوری اسلامی ایران تمام مولفه های قدرت و قوت را در کشور داراست که شامل برخورداری از حلم ودانش و نیروی ارزشمند مسلح است.

به گزارش  دنیای اسرار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مقصد بیست و پنجمین سفر خود به استان شهید پرور اصفهان در جمع اقشار مختلف مردم گفت: امروز ما تمام مولفه های قدرت و قوت در کشور را داریم که شامل برخورداری از حلم ودانش  و نیروی ارزشمند مسلح است که مجهز به آخرین دستاورد های نظامی است.

وی ضمن برشمردن مناقب و فضایل این شهر و نخبگان و چهره های مجاهد این شهر در عرصه های مختلف افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان مجاهدان فلسطینی اکنون مجاهدان فلسطینی تصمیم گیرنده هستند دشمن تلاش می کند که در منطقه جای پایی پیدا کند اما ما در منطقه به برکت شهداییی مانند قاسم سلیمانی اجازه هیچ تعدی را نخواهیم داد .

رئیسی اظهار کرد:باید بدانیم که خون شهدا از تمام امت اسلامی جهل زدایی کرد ، این بیداری اسلامی از برکات خون شهداست .

وی اضافه کرد: علیرغم خواست و تمام تهدیدات دشمنان از همه زمان ها به برکت حضور شهیدان و مردم متدین دست برتر و قوی تر در منطقه داریم و دشمنان علیرغم همه هزینه هایی که کردند, از همه زمان ها زبون تر هستند .امروز دست برتر در عرصه های مختلف با مجاهدین است .

رئیس جمهور افزود:امروز ما تمام مولفه های قدرت و قوت در کشور را داریم که شامل برخورداری از حلم ودانش  و نیروی ارزشمند مسلح است که مجهز به اخرین دستاورد های نظامی است و یکی از مولفه های قدرت داشتن رهبری بصیرت افرین و با تدبیر است که جامعه اسلامی را هدایت می کند و جامعه هم به موقع خود را موظف می داند و به هشدار های او توجه دارد .

وی با اشاره باینکه ظرفیت های بسیاری در این کشور وجود دارد، گفت: البته ما مشکلاتی هم داریم و باید بدانید هرکجا ما در این سال ها به نسخه انقلاب اسلامی عمل کردیم موفق بوده ایم اما هر کجا مطابق با خواسته آن ها بوده ایم در ماندیم .

سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه کارگاه های اصفهان را بازدید کردیم که به دست جوانان ما انجام شده است، تصریح کرد: در حوزه تولید دانش بنیان که جوانان این مرزو بوم انجام دادند با توجه به تاکید رهبری آینده خوبی برای کشور است .

وی با اشاره باینکه بسیار زودتر باید اصلاحات اقتصادی انجام می شد، گفت: اگر با مردم شفاف صحبت شود اصلاحات اقتصادی یک ضرورت است ، قطع دست دلالان و میدان دادن به جوانان،انضباط مالی دولت ، اداره کشور و بها دادن به بخش خصوصی  یک ضرورت است .

رئیس جمهور اظهار داشت: افزایش سرمایه گذاری و بهر ه وری ، رشد اقتصادی در کشور امری ضروری است و  ما در این دولت با حمایت خدا و کمک مردم این ضرورت ها را انجام می دهیم .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.