تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 19021

توانمند سازی مددجویان، رسالت بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت

توانمند سازی مددجویان، رسالت بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت: در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان بنیاد، دوره‌های آموزشی رایگان تهیه و پخت شیرینی و کیک را برای مددجویان برگزار کرده‌ایم تا مددجویان بتوانند از این طریق در منازل خود درآمد زایی داشته باشند. مدیر عامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت با اشاره به اهداف این

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت: در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان بنیاد، دوره‌های آموزشی رایگان تهیه و پخت شیرینی و کیک را برای مددجویان برگزار کرده‌ایم تا مددجویان بتوانند از این طریق در منازل خود درآمد زایی داشته باشند.

مدیر عامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت با اشاره به اهداف این بنیاد گفت: این بنیاد با هدف حمایت از ایتام، نیازمندان و زنان سرپرست خانوار و با شعار باور، بالندگی و برکت از سال ۹۳ تا کنون مشغول فعالیت و کمک رسانی است.
وی با اشاره به شروع طرح یک لقمه مهربانی این بنیاد گفت: برای عملیاتی کردن این طرح در حال تهیه‌ی ماشین یخچالدار برای جمع آوری مازاد غذاهای ارگان‌ها، رستوران‌ها، تالارهای عروسی و همچنین نذورات مردمی هستیم تا بتوانیم غذاهای جمع آوری شده را در ظروف بهداشتی بسته‌بندی کرده و زمان کمتر از یک ساعت پس از جمع‌آوری در بین مددجویان تحت پوشش بنیاد توزیع کنیم.
معینی در خصوص تعداد ماشین‌های یخچال دار تخصیص داده شده برای این طرح گفت: هم اکنون یک ماشین یخچالدار داریم که در آینده بسته به میزان استقبال از این طرح، تعداد ماشین‌ها افزایش خواهد یافت.
موسس بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت با اشاره به رویکرد اصلی بنیاد مبنی بر توانمندسازی مددجویان تصریح کرد: در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان بنیاد، دوره‌های آموزشی رایگان تهیه و پخت شیرینی و کیک را برای مددجویان برگزار کرده‌ایم تا مددجویان بتوانند از این طریق در منازل خود درآمد زایی داشته باشند.
وی همچنین افزود: بحث تبلیغات، بازار فروش و توزیع کیک و شیرینی های پخته شده توسط مددجویان بر عهده بنیاد می باشد.
معینی با اشاره به اینکه این بنیاد به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نیست گفت: این بنیاد ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خود کمک رسانی می‌کند.
معینی با اشاره به اینکه ماموریت ما در بنیاد، علاوه بر تامین مایحتاج روزانه مددجویان تحت پوشش، رشد و توانمندسازی آنان است گفت: رسالت اصلی ما برای افراد تحت حمایت این بنیاد، ارتقای سطح علمی و عملی این افراد برای رسیدن به یک زندگی مستقل بدون نیاز به نهادهای حمایتی در اجتماع است.
وی در این خصوص خاطر نشان کرد: بر همین اساس اقدامات حمایتی اعم از معیشتی، تحصیلی، درمانی، آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی، حقوقی و تامین مسکن در دستور کار این بنیاد قرار دارد.
گفتی است که بنیاد نیکوکاری رهروان معرفت در اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، جنب مسجد حجت اکبر، بن‌بست شریعتی واقع شده است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.