تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 19228

سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام پرداخت می‌شود

سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام پرداخت می‌شود

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:بیش از ۹۷ درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی ۸۲ هزار و ۹۲۸ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام ‌کرده‌اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می‌شود. به گزارش  دنیای اسراربه نقل فارس: تعداد کل افراد حقیقی و حقوقی که در

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:بیش از ۹۷ درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی ۸۲ هزار و ۹۲۸ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام ‌کرده‌اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل فارس: تعداد کل افراد حقیقی و حقوقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ سهامدار شرکت فرابورس بوده‌اند، ۸۶ هزار و ۱۴۲ نفر است که از این تعداد، ۸۵ هزار و ۸۳۹ نفر سهامدار حقیقی هستند.

در این میان بیش از ۹۷ درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی ۸۲ هزار و ۹۲۸ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام ‌کرده‌اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می‌شود.

همچنین آن دسته از سهامداران شرکت فرابورس ایران که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، از اول شهریورماه جاری می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی خود و مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور، سود نقدی ۱۵۰ ریالی به ازای هر سهم تصویب شده در مجمع ۱۵ تیر این شرکت را دریافت کنند.

از سوی دیگر، سود سهامداران حقوقی که اطلاعات حساب بانکی آن‌ها نزد شرکت فرابورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، موجود است از ابتدای دی‌ماه ۹۹ و ظرف مهلت قانونی به حساب اعلامی آنان واریز خواهد شد.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرابورس ایران در ۱۵ تیرماه امسال برگزار شد و طی آن سود نقدی هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۸ به مبلغ ۱۵۰ ریال مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعداد ۸۵ هزار و ۴۵۰ نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «عدم واریز سود مجامع بورس توسط سامانه سجام» خواستار پیگیری توسط خبرنگار و پاسخ گویی مسئولان شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.