تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۴۴
کد خبر : 19316

رکورد بررسی پرونده‌های گروه کاری تلفیق زیربنایی در چهارمین نشست کاری راه و شهرسازی استان اصفهان شکسته شد.

رکورد بررسی پرونده‌های گروه کاری تلفیق زیربنایی در چهارمین نشست کاری راه و شهرسازی استان اصفهان شکسته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تشکیل چهارمین نشست گروه کاری تلفیق زیربنایی سال ۹۹ و بررسی ۱۸۲ پرونده مرتبط با حوزه کشاورزی در این جلسه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، این جلسه صبح امروز در محل سالن جلسات این اداره کل، به ریاست علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تشکیل چهارمین نشست گروه کاری تلفیق زیربنایی سال ۹۹ و بررسی ۱۸۲ پرونده مرتبط با حوزه کشاورزی در این جلسه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، این جلسه صبح امروز در محل سالن جلسات این اداره کل، به ریاست علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور دیگر اعضا برگزار شد. که طی آن  ۱۸۲ پرونده  مرتبط با  طرح‌های وابسته کشاورزی، ۹ مورد از موارد داخل حریم شهرهای استان و ۴ مورد از موارد اصلاح حریم روستا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این بارهگفت: ۱۰۶ مورد از موارد داخل حریم و ۷۶ مورد از موارد خارج حریم مربوط به طرح های کشاورزی در این جلسه مطرح شدکه از این میزان ۱۴۳ مورد مربوط به اتاق کارگری، سه مورد تعیینکاربری کشاورزی جهت ساخت انبار، ۲۲ مورد تاسیسات جانبی گلخانه، ۱۳ مورد تعیین کاربری کشاورزی جهت احداث دامداری و یک مورد جهت احداث محلساخت کمپوست بوده است.  

وی  با بیان اینکه حریم شهر همان محدوده استحفاظی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری است اذعان داشت:  از پرونده‌های بررسی شده موارد داخل حریم مربوط به ۳۱ شهر استان و موارد خارج حریم آن مرتبط با ۱۷ شهر استان بوده است.  

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه جلسات گروه کاری تلفیق زیربنایی بصورت منظم و پی‌درپی در این استان انجام می شود گفت: عموماً در این جلسات موارد تغییر کاربری، اصلاح خط بدنه، طرح تفکیکی و تعریض یا تقلیل عرض گذر، طرح‌های تفصیلی، تغییر ارتقاع، تغییر تراکم و سطح اشغال، تعیین کاربری، افزایش یا کاهش محدوده شهرک‌ها، تدقیق محدوده شهر مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

گفتنی است در ادامه این جلسه؛ موارد داخل حریم شهرهای گلشن، منظریه، زواره، خمینی شهر، ورنامخواست، فلاورجان و مبارکه هرکدام ۱ مورد، خور۲مورد، همچنین اصلاح حریم روستاهای؛ ویشته، تیدجان، موسیان، جلال‌آباد از توابع شهرستانهای نطنز، خوانسار، فلاورجان، نجف‌آباد نیزمطرح و مورد بررسی قرار گرفت

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.