تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر : 19567

سفارش عرضه دام زنده به صورت تلفنی مهیا شد

سفارش عرضه دام زنده به صورت تلفنی مهیا شد

به مناسبت عید سعید قربان؛سفارش عرضه دام زنده به صورت تلفنی مهیا شد مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت:به مناسبت عید سعید قربان، عرضه دام زنده به صورت ثبت سفارش تلفنی برای شهروندان مهیا شد.به گزارش دنیای اسرار؛محمد مجیری با تاکید به این نکته که امسال شرایط ویژه ای

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت عید سعید قربان؛
سفارش عرضه دام زنده به صورت تلفنی مهیا شد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت:به مناسبت عید سعید قربان، عرضه دام زنده به صورت ثبت سفارش تلفنی برای شهروندان مهیا شد.
به گزارش دنیای اسرار؛محمد مجیری با تاکید به این نکته که امسال شرایط ویژه ای به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی حاکم است،گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تهیه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان، سامانه تلفنی ۳۵۵۳ آماده ثبت سفارشات و عرضه دام زنده به شهروندان می باشد.
وی افزود: شهروندان برای خرید و ذبح دام از روز سه شنبه ( ۷ مرداد) می توانند سفارش خود را به مرکز ذبح شرعی و بهداشتی معرفی شده واقع در اصفهان کیلومتر ۵ جاده نایین،کیلومتر ۱۰ جاده اختصاصی فساران مجتمع کشتارگاه صنعتی دام فساران شهرستان اصفهان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام دهند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: روند سفارش غیر حضوری با شماره تلفن سامانه ۳۵۵۳ است که پس از اتصال به اپراتور براساس نوع سفارش شهروندان، دام مورد نظر متناسب با هزینه ثبت و پس از واریز وجه دام و هزینه کشتار،دام انتخاب،ذبح و به صورت بسته بندی تهیه و به آدرس سفارش دهنده ارسال می شود.
وی ادامه داد: نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در ذبح دام بر عهده سازمان دامپزشکی است و برای حصول اطمینان از رعایت قوانین و نرخ مصوب دام، سرکشی و نظارت بازرسان در دستور کار قرار گرفته است.
مجیری گفت: منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سرایت آن و نیز رعایت نظم و بهداشت و پیشگیری از اختلال در نظم و آسایش شهروندان امسال توصیه می کنیم، شهروندان سفارش خود را از طریق سامانه تلفنی اعلام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.