تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 19717

تقویت شبکه گاز روستاهای چادگان

تقویت شبکه گاز روستاهای چادگان

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با هیئت همراه خود از شهرستان چادگان بازدید و مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه گازرسانی را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی ، طی این بازدید یکروزه در خصوص اجرای طرح های نیمه تمام واحدهای تولیدی و گازرسانی به شهرک های گلخانه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با هیئت همراه خود از شهرستان چادگان بازدید و مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه گازرسانی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی ، طی این بازدید یکروزه در خصوص اجرای طرح های نیمه تمام واحدهای تولیدی و گازرسانی به شهرک های گلخانه ای و همچنین تقویت شبکه گاز روستاها تاکید نمود.

وی، با تاکید بر لزوم آمادگی اداره گاز چادگان و اتخاذ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مستمرگازرسانی در مناطق سردسیر،بیان داشت: اجرای طرح های گازرسانی به واحدهای تولیدی و جایگزینی سوخت گاز با سوختمایع در راستای سیاست های دولت ابراز خرسندی نمودند.

مهندس علوی، همچنین در بررسی از ساختمان در دست احداث اداره گاز چادگان ضمن بررسی مشکلات پیشرفت پروژه بر لزوم بهره برداری سریع از این ساختمان تا اوایل مهر ماه تاکید کرد.

گفتنی است، گاز رسانی به واحدهای تولیدی دشت کیمیا که از واحدهای عمده تولیدی شیر و تخم مرغ نطفه دار استان می باشد نیز در این سفر یک روزه مورد بررسی قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.