تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 19840

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه‌ها به اصفهان می‌آید.

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه‌ها به اصفهان می‌آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی، شانزدهم مردادماه به اصفهان سفر می‌کند.به گزارش دنیای اسرار:، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح روز پنج‌شنبه شانزدهم مردادماه در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید جهت افتتاح و کلنگ‌زنی

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی، شانزدهم مردادماه به اصفهان سفر می‌کند.
به گزارش دنیای اسرار:، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح روز پنج‌شنبه شانزدهم مردادماه در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید جهت افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی به استان اصفهان می‌آید.
علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده،  وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه صبح روز پنج شنبه وارد استات اصفهان می‌شوند و بعنوان اولین برنامه به سمت شهر تودشک عزیمت می‌کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود؛ با حضو وزیر راه و شهرسازی کلنگ احداث پروژه ۲۴۴ واحدی شهر تودشک در قالب طرح اقدام ملی مسکن و با هدف تولید و عرضه مسکن پایدار به زمین زده خواهد شد و پس از آن شاهد افتتاح فاز سوم محور نایینانارک خور_ طبس خواهیم بود.
وی ادامه داد: این طرح بزرگ و ملی (پروژه محور نایین انارک خور_طبس) به لحاظ افزایش ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ‌به‌رخ، یکی از اولویت‌دار ترین پروژه‌های راهسازی این اداره کل محسوب می‌شود و دارای چند فاز است که فاز ۱ و۲ آن در گذشته به بهره‌برداری رسیده است و فاز سوم این محور که از ایستگاه راه‌آهن تا ابتدای شهر انارک به طول ۴۰ کیلومتر می‌باشد آماده بهره‌برداری است.
قاری‌قرآن ضمن تشریح اقدامات پروژه‌باند دوم محور اصفهان_اردستان عنوان کرد؛ این محور حد فاصل کمشچه تا سه راهی بغم، بطول ۷۲ کیلومتر می‌باشد که در ۵ قطعه اجرا شده است و همزمان با افتتاح سایر پروژه‌های گفته شده، عملیات اجرایی آسفالت این پروژه نیز آغاز می‌شود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.