تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 19840

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه‌ها به اصفهان می‌آید.

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه‌ها به اصفهان می‌آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی، شانزدهم مردادماه به اصفهان سفر می‌کند.به گزارش دنیای اسرار:، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح روز پنج‌شنبه شانزدهم مردادماه در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید جهت افتتاح و کلنگ‌زنی

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی، شانزدهم مردادماه به اصفهان سفر می‌کند.
به گزارش دنیای اسرار:، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح روز پنج‌شنبه شانزدهم مردادماه در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید جهت افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی به استان اصفهان می‌آید.
علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده،  وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه صبح روز پنج شنبه وارد استات اصفهان می‌شوند و بعنوان اولین برنامه به سمت شهر تودشک عزیمت می‌کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود؛ با حضو وزیر راه و شهرسازی کلنگ احداث پروژه ۲۴۴ واحدی شهر تودشک در قالب طرح اقدام ملی مسکن و با هدف تولید و عرضه مسکن پایدار به زمین زده خواهد شد و پس از آن شاهد افتتاح فاز سوم محور نایینانارک خور_ طبس خواهیم بود.
وی ادامه داد: این طرح بزرگ و ملی (پروژه محور نایین انارک خور_طبس) به لحاظ افزایش ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ‌به‌رخ، یکی از اولویت‌دار ترین پروژه‌های راهسازی این اداره کل محسوب می‌شود و دارای چند فاز است که فاز ۱ و۲ آن در گذشته به بهره‌برداری رسیده است و فاز سوم این محور که از ایستگاه راه‌آهن تا ابتدای شهر انارک به طول ۴۰ کیلومتر می‌باشد آماده بهره‌برداری است.
قاری‌قرآن ضمن تشریح اقدامات پروژه‌باند دوم محور اصفهان_اردستان عنوان کرد؛ این محور حد فاصل کمشچه تا سه راهی بغم، بطول ۷۲ کیلومتر می‌باشد که در ۵ قطعه اجرا شده است و همزمان با افتتاح سایر پروژه‌های گفته شده، عملیات اجرایی آسفالت این پروژه نیز آغاز می‌شود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان