تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 20019

آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان اصفهان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان اصفهان برگزار شد

به گزارش  دنیای اسرار: با حضور حجتی پور معاون مدیریت توسعه منابع سازمان زندانهای کشور-اسدی مدیرکل حفاظت اطلاعات-حبیبی رئیس کل دادگستری، اصفهانی دادستان و جمعی از مدیران ومسئولین استان و شهرستان اصفهان آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان برگزار شد. در این آئین از خدمات و تلاش های اسدالله گرجی زاده مدیرکل سابق

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  دنیای اسرار: با حضور حجتی پور معاون مدیریت توسعه منابع سازمان زندانهای کشور-اسدی مدیرکل حفاظت اطلاعات-حبیبی رئیس کل دادگستری، اصفهانی دادستان و جمعی از مدیران ومسئولین استان و شهرستان اصفهان آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان برگزار شد.

در این آئین از خدمات و تلاش های اسدالله گرجی زاده مدیرکل سابق قدردانی و محمود ضیایی فرد به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان معرفی شد.

گرجی زاده در این آئین با قدردانی از تعامل و تلا شهای همه مسئولین و کارکنان در استان قدردانی کرد و نتایج حاصل شده را مرهون وحدت همدلی و اتحاد دانست.

وی بااشاره به دستاوردهای نظام زندانبانی دراستان گفت:۱۴۵۰ روز خدمت دراستان اصفهان را وظیفه خود دانستم و از اعتماد مسئولین قوه و سازمان در این خصوص قدردانی می کنم.

مدیرکل سابق زندانهای استان در ادامه سخنانش به رتبه برتر این استان در چند سال گذشته اشاره کرد و از حضور و تلاش خیرین درراستای ازادی زندانیان-معیشت و درمان زندانی و خانواده آنان قدردانی کرد.

گرجی زاده تربیت زندانیان –تشویق آنان به حفظ قرآن-اشتغال پایدار و درآمد زا-توسعه فضاهای فیزیکی و خوابگاهی و استفاده از ظرفیت خیرین در تمامی اموررا به عنوان گام های بلند در طی مدت تصدی در استان اصفهان برشمرد.

در ادامه این آئین نیز حبیبی رئیس کل دادگستری استان در طی سخنانی از تلاش و کوشش گرجی زاده مدیرکل سابق قدردانی کرد و گفت:کار زندانبانی یکی از شغل های سخت و طاقت فرساست که اجر و پاداش خود را می خواهدوچنین کار سختی شرایط ویژه و خصوصیات خود را از جمله اخلاق مداری –روابط عمومی خوب-حوصله و سعه صدر و تحمل می طلبد.

وی در ادامه اظهارکرد:خلاقیت و تدبیر خوب اوضاع را کنترل می کند و ارتباط ویژه با مجموعه های بیرونی از مدیریت خشک و ناکارآمد جلوگیری خواهدکرد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از مراجع قضایی استان-خیرین و مسئولین خواست که همانگونه که با مدیرکل سابق زندانهای استان تعامل و همکاری داشتند با مدیرکل جدید نیز همان ارتباط برقرار باشد.

اصفهانی دادستان عموم و انقلاب اصفهان نیز در این آئین از خدمات و تلاش های گرجی زاده مدیرکل قدردانی کرد و گفت:یکی از خصوصیات بارز مدیرکل سابق عمل به جای شعار بود که از نشانه های خوب وی بشمار می رفت.

وی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت قبول کردن به هر رنج و مشقتی که باشد ارزش دارد،چون در نهایت به انبیاء و اولیاء وصل بوده و لحظه لحظه کار ما ارزشمند و باقیات الصاحات خواهد بود.

در پایان پس ازتکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید استان –محمود ضیایی فرد مدیرکل جدید زندان های استان در طی سخنانی از حسن اعتماد مسئولین سازمان و قوه قدردانی کرد و گفت:از این که دراین برهه ازدوران خدمتم بنده را به عنوان خدمتگزاری کوچک پذیرفته اید خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم.

ضیایی فرد درادامه سخنانش تصریح کرد:با خدمات و تلاش های صورت گرفته در دوران دومدیر قبلی این استان بحمدالله بسترها فراهم شده و امیدوارم بتوانم با یک شتاب مضاعف درهمین مسیر حرکت و با کمک خیرین که نمونه بارز کشوری بوده و با کمک دیگر مسئولین قضایی و اجرایی و همکاران در زندان های استان گام های بلندی برداریم.

خاطر نشان می سازد مشاور رئیس سازمان ومدیرکل امورکارکنان و خدمات اداری سازمان زندانهای کشور-مدیرکل حوزه ریاست وروابط عمومی سازمان و همچنین فعالیت در مسئولیت سردبیری روزنامه حمایت از جمله سمت های سابق محمود ضیایی فرد بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.