تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۳
کد خبر : 20310

گامی بزرگ در راستای ارتقاء سرانه ورزشی نصف جهان

گامی بزرگ در راستای ارتقاء سرانه ورزشی نصف جهان

به گزارش دنیای اسرار:شهردار اصفهان: عملیات بازسازی مجموعه ورزشی باغ غدیر در طی زمان ۶ ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است. یکشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۹ در سلسله برنامه‌های “هر یکشنبه، یک افتتاح” با حضور شهردار اصفهان، زمین‌های چند منظوره‌ی مجموعه‌ ورزشی باغ غدیر مشتمل بر زمین‌های چمن مصنوعی،

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شهردار اصفهان: عملیات بازسازی مجموعه ورزشی باغ غدیر در طی زمان ۶ ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

یکشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۹ در سلسله برنامه‌های “هر یکشنبه، یک افتتاح” با حضور شهردار اصفهان، زمین‌های چند منظوره‌ی مجموعه‌ ورزشی باغ غدیر مشتمل بر زمین‌های چمن مصنوعی، زمین فوتسال، تنیس، بسکتبال و والیبال افتتاح شد.
قدرت اله نوروزی در حاشیه‌ی این افتتاحیه گفت: این پروژه توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تجهیز شده است.
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان نیز با بیان اینکه سرانه ورزشی در استان بسیار پایین است و استان اصفهان، فقیرترین استان کشور به لحاظ سرانه ورزشی است، گفت: در مجموعه ورزشی باغ غدیر با استفاده از مربیان مجرب در رشته‌های ورزشی، اقدام مهمی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقاء سرانه ورزشی استان انجام داده‌ایم.
محمد مجیری افزود: استخر دو قلو برای آقایان و بانوان، سالن بدنسازی و ایروبیک و زمین‌های تنیس از پر مخاطب‌ترین خدمات ورزشی استفاده شده توسط شهروندان بوده است.
مجموعه ورزشی باغ غدیر حدود ۱۰ سال است که خدمات ورزشی به شهروندان ارائه می‌دهد، در مجاورت رینگ اصلی شهر و در فضای باغ غدیر اصفهان واقع شده است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.