تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 20400

اهمیت حفظ سلامتی مردم در برپایی مراسم عزاداری

اهمیت حفظ سلامتی مردم در برپایی مراسم عزاداری

اقامه عزای حسینی در۱۰بقعه ناحیه یک اصفهان رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ناحیه یک اصفهان از اقامه عزای حسینی در ۱۰ بقعه متبرکه این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار: ناحیه یک حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه این شهر ستان گفت : در حالی که

Print Friendly, PDF & Email

اقامه عزای حسینی در۱۰بقعه ناحیه یک اصفهان

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ناحیه یک اصفهان از اقامه عزای حسینی در ۱۰ بقعه متبرکه این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار: ناحیه یک حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه این شهر ستان گفت : در حالی که محرم و صفر پارسال ویژه برنامه‌های عزاداری حسینی درآستان مبارک ۲۰امامزاده برگزار شد، امسال به دلیل مقابله با شیوع کرونا این ویژه برنامه‌ها با محدودیت‌هایی مواجه است و احتمالا در ۱۰ بقعه استان مجالس عزای حسینی برپا شود.

او با اشاره به برنامه ریزی برای فضاسازی محیطی بقاع متبرکه در آستانه محرم و صفر، گفت : بقاع متبرکه استان در آستانه ماه محرم سیاه پوش می‌شوند.

این مقام مسئول درادامه افزود : با بیان اینکه محرم و صفر امسال در بقاع متبرکه استان تجمعات آنچنانی نداریم و تمامی برنامه‌ها با محدودیت برگزار خواهد شد، افزود: مجالس عزای حسینی تنها در بقاعی که فضای باز داشته باشند، برگزار خواهند شد، ضمن اینکه بقاع بزرگ نیز برای اقامه عزای حسینی با ظرفیت محدود برنامه‌ریزی کرده‌اند.

توسلی ادامه داد: عزاداری‌های حسینی امسال در بقاع متبرکه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، چون سلامت عزاداران از همه چیز مهمتر است.

او با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های صداو سیما و فضای مجازی در محرم و صفر کرونایی امسال برای انجام کار‌های تبلیغی، گفت: اگرچه در محرم و صفر امسال اعزام مبلغ به صورت حضوری نداریم، اما مبلغین در فضای مجازی برنامه‌های تبلیغی خود را خواهند داشت

حجت الاسلام توسلی اشاره‌ای هم به برگزاری ویژه برنامه “شمیم حسینی” در بقاع متبرکه استان در محرم و صفر داشت و افزود: در این طرح با همکاری هیئات مذهبی بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.