تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 19723

اختصاص سهمیه مشاور افتخاری به پلیس اصفهان

اختصاص سهمیه مشاور افتخاری به پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اختصاص سهیمه ۲۰۰ نفر مشاور افتخاری پلیس به مجموعه انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “مختار درخشان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای گسترش عدالت ترمیمی، کاهش پرونده های قضائی و مصالحه ذات البین طرح جذب مشاوران افتخاری در مجموعه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اختصاص سهیمه ۲۰۰ نفر مشاور افتخاری پلیس به مجموعه انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مختار درخشان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای گسترش عدالت ترمیمی، کاهش پرونده های قضائی و مصالحه ذات البین طرح جذب مشاوران افتخاری در مجموعه انتظامی استان اصفهان اجرایی شد.

وی افزود: در بررسی هایی که کارشناسان پلیس انجام داده اند مشخص شده با بکارگیری این افراد می توان طرفین دعوی را با یکدیگر سازش داد و از حجم پرونده های ارسالی به مراجع قضائی تا حد زیادی کاسته شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۰۰ نفر سهمیه جذب به استان اصفهان اختصاص یافته،  بیان داشت: این افراد می بایست دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر رشته های تحصیلی روان شناسی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و راهنمایی و مطالعات خانواده باشند.

سرهنگ درخشان تاکید کرد: متقاضیان می توانند در مرکز استان به مرکز مشاوره آرامش پلیس واقع در میدان امام (ره) ساختمان معاونت اجتماعی پلیس و در شهرستان ها به ستاد انتظامی هر شهرستان، بخش معاونت اجتماعی مراجعه کنند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده اولیه دیگر مراحل جذب متقاضیان انجام و افرادی که صلاحیت های لازم را داشته باشند بکارگیری می شوند.

سرهنگ مختار درخشان نقش پلیس افتخاری را در نیروی انتظامی یک نقش بی بدیل در افزایش امنیت جامعه دانست و گفت: این افراد در حقیقت ایثارگرانی هستند که برای تامین امنیت جامعه و ارتقای آن بدون هیچ چشم داشتی با نیروی انتظامی همکاری می کنند که از خدای متعال برای این عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت داریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.