تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۰۳
کد خبر : 18844

ثبت دو رکورد تولید در ناحیۀ نورد سرد

ثبت دو رکورد تولید در ناحیۀ نورد سرد

با تلاش کارکنان ناحیۀ نورد سرد، رکورد تولید محصول قلع اندود در خط اسیدشویی ۱ و رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ ناحیۀ نورد سرد به ثبت رسید. کسب رکورد تولید محصول قلع‌اندود در خط اسیدشویی ۱ ناحیۀ نورد سردبه گزارش دنیای اسرار:رئیس خط اسیدشویی ۱ از کسب رکورد تولید محصول قلع‌اندود در

Print Friendly, PDF & Email

با تلاش کارکنان ناحیۀ نورد سرد، رکورد تولید محصول قلع اندود در خط اسیدشویی ۱ و رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ ناحیۀ نورد سرد به ثبت رسید.

کسب رکورد تولید محصول قلع‌اندود در خط اسیدشویی ۱ ناحیۀ نورد سرد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس خط اسیدشویی ۱ از کسب رکورد تولید محصول قلع‌اندود در خط اسیدشویی ۱ ناحیۀ نورد سرد در خردادماه سال جاری خبر داد.
محسن استکی گفت: تلاشگران خط اسیدشویی شمارۀ ۱ با تولید ۱۳ هزار و ۶۳۹ تن محصول قلع‌اندود، در خردادماه سال جاری رکورد قبلی تولید این محصول را که مربوط به اسفند ماه سال ۱۳۹۸ و به میزان ۱۱ هزار و ۹۶۰ تن بود، به میزان ۱۶۷۹ تن افزایش دادند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ثبت رکورد فوق، تولید واحد اسیدشویی ۱ در ماه جاری ۷ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی خط بوده است.
استکی افزود: در همین ماه، شاخص بهره‌وری واحد (IU) به عدد ۸۸٫۹۳ رسید که پیش از این بیشترین مقدار این پارامتر مربوط به فروردین ماه ۹۷ و رقم ۸۸٫۵ بوده است.
کسب رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ نورد سرد
به گزارش خبرنگار فولاد، عبدالرحیم صادقی، رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد نیز از کسب رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس ۲ ناحیۀ نورد سرد خبر داد.
وی با بیان این‌که تولید خط اسکین ۲ در خردادماه ۱۳۹۹ به ۵۲ هزار و ۸۰۰ تن رسید، گفت: رکورد قبلی واحد ۵۱ هزار و ۵۵۰ تن در شهریورماه سال گذشته بوده است.
صادقی تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی به دست آمده که تولید خردادماه سبد متنوعی از محصولات شامل محصولات ویژه برای بدنۀ نمایان خودرو (MB)، محصول صادراتی و محصول فروش مستقیم بوده است.
رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد اظهار داشت: خط اسکین یکی از فرایندهای اصلی زنجیرۀ تولید محصولات سرد است و توانایی تولید محصولات با عرض حداکثر ۱۶۸۰ میلی‌متر و ضخامت ۰٫۳ تا ۳ میلی‌متر را دارد.
این گزارش حاکی است در پی کسب این موفقیت‌ها مسئولین خطوط اسیدشویی و اسکین پاس از حمایت صمیمانه مجموعۀ مدیریت ناحیۀ نورد سرد، همکاری گروه فنی تولید و تعمیرات نورد سرد، واحد برنامه‌ریزی تولید نورد سرد و تمامی همکاران در دیگر واحدهای مرتبط که خطوط تولید را آماده به کار نگه داشتند و از بروز هرگونه توقف ناخواسته پیشگیری کردند، قدردانی نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.