تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 20476

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.  حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

 حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهر بهارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، با اشاره به ایثار و فداکاری حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری امام حسین (ع) بیانگر آن است که در هر لباس و منصبی باید ایثارگونه خدمتگزار مردم بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

فرماندار اصفهان افزود: فرهنگ ایثار و فداکاری تنها در شهادت عینیت و مصداق نمی یابد بلکه خدمت دولت به مردم و پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای آنان، نمونه بارز ایثار و فداکاری دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است که از جایگاه والایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: علیرغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود، اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان شایسته تقدیر است و انشاء ا… در آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر این شهر در عرصه های گوناگون باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اولویت اجرای طرح‌های عمرانی در این استان هیچ زمانی به فراموشی سپرده نشده و اینگونه طرح‌ها همواره در طول سال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.  

حجت‌ الله غلامی با بیان اینکهبخش عمده‌ای از طرح‌های عمرانی همانند سال‌های گذشته همززمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد افزود: مجموع اعتبارات عمرانی ملی و استانی اصفهان یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان است که با پیگیریانجام شده و ارائه لیست طرح های نیمه تمام به سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان تنهابه اعتبارات ملی و استانی اکتفا نشده و ۶۵ درصد بودجه‌هشت هزار میلیارد تومانی۱۰۸ شهرداری استان صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در شهر بهارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

کلنگ زنی پروژه بازار فدک در زمینی به مساحت ۲۴۸۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و با اشتغال زایی بیش از ۷۰ نفر، آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری در سطح شهر با مساحت ۱۳۰ کیلومتر با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال، افتتاح پارک کوهستان و توسعه فضای سبز به طول ۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح پارکینگ پیاده روی حاشیه خیابان الفت به طول ۱۵۰۰ متر مربع و به ارزش ۱۵ میلیارد ریال ، افتتاح مجموعه آفرودلند به طول ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی بیش از ۴۰ نفر، کلنگ زنی پروژه زمین چمن طبیعی به مساحت ۷ هزار متر مربع، با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵ نفر، و افتتاح خانه گل کوهستان به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵ نفر، ازجمله طرح هایی بود که کلنگ زنی و افتتاح شد.

لازم به ذکر است، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۱۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۸۰ میلیارد ریال در شهرستان اصفهان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.