تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 20532

برای تحقق «جهش تولید» در استان تهران نگاه راهبردی وجود دارد

برای تحقق «جهش تولید» در استان تهران نگاه راهبردی وجود دارد

ری- استاندار تهران گفت: برای تحقق «جهش تولید» در استان تهران نگاه راهبردی وجود دارد. به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی، عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری قیامدشت در جمع خبرنگاران در خصوص آبگر فتگی محور قیامدشت اظهار داشت: در این زمینه کار مطالعاتی انجام شده و مقرر شده

Print Friendly, PDF & Email

ری- استاندار تهران گفت: برای تحقق «جهش تولید» در استان تهران نگاه راهبردی وجود دارد.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی، عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری قیامدشت در جمع خبرنگاران در خصوص آبگر فتگی محور قیامدشت اظهار داشت: در این زمینه کار مطالعاتی انجام شده و مقرر شده که برنامه ریزی عملیاتی آن نیز آغاز شود.

وی در خصوص افتتاح سردخانه کهریزک نیز گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن و با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه بی نظیر است که مورد افتتاح قرار گرفته است.

استاندار تهران در خصوص تحقق شعار جهش تولید در استان تهران گفت: در هفته دولت ۱۱۰ واحد صنعتی را در کاربری‌های نساجی شیمیایی و فلزی و برق و الکترونیک با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح کردیم و یکی از واحدها ی صنعتی با حضور وزیر کشاورزی افتتاح شد و تلاش کرده‌ایم که در جهش تولید نگاه راهبردی وجود داشته باشد و از این ماه هر هفته افتتاح پروژه داشته باشیم و در این زمینه طی تبصره ۱۸ هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری به خصوص در کاربری‌هایی که اولویت جهاد کشاورزی هستند نداریم.

وی بیان داشت: انشااله در خدمت جهادگران تولید کننده هستیم همچنان که برای تسهیلات کرونایی و حمایت ۱۲۰۰ نفر تسهیلات ارائه کردیم و همچنان این کمک‌ها ادامه خواهد داشت و راه اندازی و رفع موانع برای واحدهای تولیدی هم عزم و اراده در استانداری وجود دارد که جهش تولید به عنوان نگاه راهبردی در مقابل استکبار به کار گرفته شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.