تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر : 21036

ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی

ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی

گلشیرازی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران مالی اصفهان خبر داد: ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی به گزارش دنیای اسرار:رئیس اتاق اصفهان در دیدار با هیات مدیره انجمن مدیران مالی اصفهان بر ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email

گلشیرازی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران مالی اصفهان خبر داد:

ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اتاق اصفهان در دیدار با هیات مدیره انجمن مدیران مالی اصفهان بر ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مسعود گلشیرازی در این دیدار گفت: اصفهان فراصنعتی در اقتصاد موجود نیازمند نهادها، شرکت ها و سازمان هایی است که متناسب با رشد به ارائه خدمات تخصصی نیز بپردازند. 
وی وجود شرکت های تخصصی ارائه کننده خدمات مالی به فعالان اقتصادی را یکی از ابزارهای موردنیاز دانست و افزود: اینک زمان آن فرارسیده تا به جای فرد محور بودن، ارائه خدمات مالی از طریق شرکت ها صورت گیرد. 
گلشیرازی شکل گیری شرکت های مشاوره و مدیریت مالی در کنار شرکت های حسابرسی را بسیار مهم دانست. 
دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان،  در ادامه بر عضویت انجمن موسسات حسابرسی در اتاق بازرگانی اصفهان تاکید نمود.  
اعضای هیات مدیره این انجمن نیز در این دیدار ثبت انجمن حسابداران استان اصفهان ذیل اتاق بازرگانی، استفاده از ظرفیت مدیران مالی اصفهان برای اصلاح قوانین، استفاده از پتانسیل های موجود در اتاق اصفهان برای برگزاری همایش روز حسابدار، در نظر گرفتن ظرفیتی برای مدیران مالی اصفهان در کانون مشاوران اتاق اصفهان و همکاری های متقابل اتاق بازرگانی اصفهان و این انجمن را خواستار شدند. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.