تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر : 21039

نشست مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان و اعضاء هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان و اعضاء هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:در پی نشست مشترک مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان  با اعضاء هیئت‌رئیسه  اتاق بازرگانی استان، در  روز  سه‌شنبه  ۱ مهرماه سال جاری  به میزبانی  پالایش نفت اصفهان، زمینه‌های همکاری اتاق بازرگانی و پالایشگاه بررسی گردید و بر ارتباطات بیشتر  تأکید شد. در این نشست مرتضی ابراهیمی ضمن معرفی شرکت پالایش نفت اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در پی نشست مشترک مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان  با اعضاء هیئت‌رئیسه  اتاق بازرگانی استان، در  روز  سه‌شنبه  ۱ مهرماه سال جاری  به میزبانی  پالایش نفت اصفهان، زمینه‌های همکاری اتاق بازرگانی و پالایشگاه بررسی گردید و بر ارتباطات بیشتر  تأکید شد.

در این نشست مرتضی ابراهیمی ضمن معرفی شرکت پالایش نفت اصفهان به‌عنوان اولین شرکت پالایشی در کشور ازنظر تنوع تولید گفت: در این شرکت روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ تولید می‌شود و از طریق شرکت ملی پخش بین ۱۶ استان کشور توزیع می‌گردد. همچنین تا اوایل سال ۱۴۰۰ با پایان یافتن واحد تصفیه گازوئیل، تمام ۲۰ میلیون لیتر تولید روزانه گازوئیل یورو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان بابیان اینکه ۸۵ درصد تولیدات این شرکت فرآورده اصلی و ۱۵ درصد فرآورده فرعی و ویژه است، ضمن تقدیر از تعامل دوسویه پالایشگاه و اتاق بازرگانی، ابراز امیدواری کرد تمام مسئولین استانی در یک مسیر و برای بهبود شرایط استان گام بردارند و در این راستا از صنایعی که در جهت اقتصاد استان و کشور فعالیت می‌کنند، حمایت شود تا روزهای بهتری برای اصفهان رقم بخورد.

رئیس اتاق بازرگانی نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌های اتاق بازرگانی اظهار داشت: نمایندگان اتاق در زمره اهالی خوش‌نام بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند و فعالیت آن‌ها خدمات محور است که امیدواریم از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف اقتصادی استان و کشور استفاده شود.

مسعود گلشیرازی با تأکید بر توجه ویژه به زیرساخت‌های صادراتی استان اصفهان، تصریح کرد: فعالیت استان صنعتی اصفهان باید تبدیل به خدمت شود و رفاه اجتماعی را ایجاد کند.

گلشیرازی همچنین به گزیده‌ای از فعالیت‌های اتاق در جهت تقویت زیربنای توسعه اصفهان همچون مشارکت با پالایشگاه در جهت تأمین آب موردنیاز از خلیج‌فارس و برنامه‌ریزی برای افتتاح نمایشگاه بین‌المللی استان در آبان ماه به‌عنوان مرکز نوآوری و خلاقیت و نمایشگاه دائمی صادرکنندگان اشاره کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.