تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 21095

فوگ‌سیل ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان اصفهان

فوگ‌سیل ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان اصفهان

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان خبر داد فوگ‌سیل ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان اصفهان رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان از فوگ‌سیل ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، آرمین حمیدی اظهار‌کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده راه‌های اصلی و شریانی شهرستان‌های اردستان، نائین، فریدن و

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان خبر داد

فوگسیل ۱۷۰ کیلومتر از راههای اصلی و شریانی استان اصفهان

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان از فوگ‌سیل ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، آرمین حمیدی اظهار‌کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده راه‌های اصلی و شریانی شهرستان‌های اردستان، نائین، فریدن و بوئین‌میاندشت تحت پوشش این پروژه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به آغاز فصل‌سرد اضافه‌کرد: تلاش داریم تا پروژه فوگ‌سیل محورهای غربی استان قبل از آغاز بارش باران و برف و سرد شدن هوا به اتمام برسد.

حمیدی با بیان اینکه عملیات اجرایی فوگ‌سیل راه‌های استان اصفهان به صورت امانی در حال اجراست، اضافه کرد: برای انجام این عملیات تاکنون  200 تن قیر به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان مصرف شده است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان به افزایش قیمت و هزینه تمام شده آسفالت اشاره‌کرد و گفت: آسیب شدید محورهای استان اصفهان از یکسو و کمبود اعتبارات از سوی دیگر باعث شده است تا برای رفع موقت مشکلات به راه‌های زودبازده و کم هزینه‌تر روی آوریم.

حمیدی همدلی بخش خصوصی و دولتی برای توسعه و آبادانی کشور و استان اصفهان را ضروری دانست و ادامه داد: قطعا با تشریک مساعی بخش خصوصی و دولتی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی خواستار حمایت مسئولان استان و کشور برای بهسازی روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان شد و گفت: اصفهان چهار راه ترانزیت کشور است و باید در تخصیص اعتبارات به این موضوع توجه ویژه داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.