تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 21223

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز ۱۰۰ میلیاردی

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز ۱۰۰ میلیاردی

به گزارش دنیای اسرار:-فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ “حسین بساطی ” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
-فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی ” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه ، عده ای سودجو  بیش از ۵ هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز های غیرمجاز صورت دادند موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابی،  ماموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:  افراد سودجو  به صورت غیر مجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد. فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به  منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.