تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 21223

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز ۱۰۰ میلیاردی

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز ۱۰۰ میلیاردی

به گزارش دنیای اسرار:-فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ “حسین بساطی ” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
-فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی ” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه ، عده ای سودجو  بیش از ۵ هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز های غیرمجاز صورت دادند موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابی،  ماموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:  افراد سودجو  به صورت غیر مجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد. فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به  منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان