تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 21333

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، علیرضا حسینی تودشکی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان معرفی شد

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، علیرضا حسینی تودشکی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان معرفی شد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: تمرکز و ارتباط معاونت عمرانی فرمانداری صرفا نباید منحصر به بخش های ۶گانه شهرستان باشد. به گزارش  دنیای اسرار:حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان، با تأکید بر لزوم خدمت صادقانه و بی منت به مردم، خاطرنشان کرد: با اتکای

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان تأکید کرد: تمرکز و ارتباط معاونت عمرانی فرمانداری صرفا نباید منحصر به بخش های ۶گانه شهرستان باشد.

به گزارش  دنیای اسرار:حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان، با تأکید بر لزوم خدمت صادقانه و بی منت به مردم، خاطرنشان کرد: با اتکای بر آموزه های دینی، رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و حمایت های مردم، در هر لباس و منصبی باید ایثارگونه خدمتگزار مردم و پاسخگوی انتظارات آنان باشیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

فرماندار اصفهان افزود: آرامش، سلامت و امنیت جامعه مرهون امید، تدبیر و دلسوزی مدیران و خدمتگزارانی است که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره خود را خدمتگزار مردم و نظام می دانند.

سیستانی با اشاره به اهمیت برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران، عنوان کرد: در آیین تکریم و معارفه مدیران، برخی از نکات، گوش زد شده و از زحمات و خدمات مدیر سابق تجلیل می شود.

وی تأکید کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی باید دقت و حساسیت خاصی در تنظیم لوایح و مصوبات داشته باشند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه تمرکز و ارتباط معاونت عمرانی صرفا نباید منحصر به بخش های ۶گانه شهرستان باشد، افزود: باتوجه به جمعیت بیش از ۲ میلیون نفری کلانشهر اصفهان، مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید با تسلط کافی بر قوانین در کمیته انطباق و با هدف حل مشکلات موجود، اقدام نماییم.

سیستانی اظهار داشت: باتوجه به تقسیمات کشوری، شرایط استقرار چند فرمانداری در شرق اصفهان وجود دارد که معاونین فرماندار اصفهان و بخشداران بخش های ۶گانه شهرستان باید این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا پیش از برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ به نتایج مثبتی در این خصوص دست یابیم.

 وی افزود:  علیرغم مشکلات ناشی از تحریم ها و تنگناهای اقتصادی، انشاء ا… با همدلی و همزبانی بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان در عرصه های گوناگون باشیم.

گفتنی است در این آیین، از زحمات سید ابوالفض موسوی تجلیل و علیرضا حسینی تودشکی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.