تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 21616

تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از مشارکت فولاد مبارکه در طرح اکرام ایتام

تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از مشارکت فولاد مبارکه در طرح اکرام ایتام

مدیرکل کمیته امداد اصفهانبا اعلام اینکه ۲۵۲۰ نفر از کارکنان فولاد مبارکه حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: توجه ویژه مدیریت این شرکت و کارکنان سختکوش آن به این نیازمندان قابل تقدیر و ستودنی است. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد اصفهان صبح امروز در دیدار با حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل کمیته امداد اصفهانبا اعلام اینکه ۲۵۲۰ نفر از کارکنان فولاد مبارکه حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: توجه ویژه مدیریت این شرکت و کارکنان سختکوش آن به این نیازمندان قابل تقدیر و ستودنی است.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد اصفهان صبح امروز در دیدار با حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اعلام اینکه ۲۵۲۰ نفر از کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: توجه ویژه مجموعه مدیریت فولاد مبارکه و کارکنان سختکوش آن به ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، قابل تقدیر و ستودنی است.

زارع در ادامه به تشریح برنامه های این نهاد برای حمایت موثر از نیازمندان پرداخت و گفت: تمرکز کمیته امداد استان بر توانمندسازی مددجویان است و خوشبختانه سالانه، شش تا ده هزار نفر با کمک این نهاد و رسیدن به سطح درآمدی اداره کار از حمایت این نهاد خارج می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد نقشی در تصمیمات و سیاستگذاری های کلان که در کوتاه یا بلند مدت دارای تبعات خاص اقتصادی هستند، ندارد ولی در خط مقدم مبارزه با تبعات فقر قرار گرفته است، گفت: انجام این رسالت و کمک موثر به نیازمندان جامعه بدون توجه و کمک مردم، نهادها و صاحبان مشاغل و صنایع میسر نخواهد بود که خوشبختانه مردم شریف استان حتی در شرایط اقتصادی سخت فعلی نیز، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکرده اند و به صورت مستمر و یا با مشارکت در طرح ها و رزمایش های کمک مومنانه در این امر خیر مشارکت می کنند.

زارع همچنین از اولویت یافتن اهدای کمک های معوض در قالب وام های قرض الحسنه برای حل مشکلات نیازمندان و مددجویان خبر داد و گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت چند سالی است که برای تحقق این هدف با نظارت کمیته امداد ایجاد شده و توانسته خدمات قابل توجهی به مددجویان و نیازمندان ارائه کند.

حمیدرضا عظیمیان نیز در این دیدار با بیان اینکه کار امدادگری سخت ولی با ارزش و خداپسندانه است، گفت: مراجعین به این نهاد، همه نیازمند و گرفتار هستند و لازم است که توجه ویژه ای به آنها شود.

وی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت های خود در قبال جامعه واقف است و کمیته امداد را یکی از نهادهای امین خود در این زمینه قلمداد می کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه سخنان خود از قصد این شرکت برای کمک در زمینه تهیه ملزومات آموزش الکترونیکی دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: برنامه هایی نیز برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند داریم و مبالغی در این زمینه اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط کمیته امداد استان اصفهان در سال های اخیر، این اقدام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ش سپرده گذاری در این صندوق باعث حمایت از برنامه های آن برای پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.