تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 21625

حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) نشانه عجز وناتوانی نظام های استکباری است

حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) نشانه عجز وناتوانی نظام های استکباری است

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان، در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام موهن توهین کنندگان به پیامبر اسلام ،حمایت رئیس جمهور فرانسه از این گونه اقدامات را نشانه ناتوانی نظام های استکباری از تسلط بر ملت های ظعیف و مسلمان عنوان کرد.  در پیام سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است: بسم‌الله

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان، در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام موهن توهین کنندگان به پیامبر اسلام ،حمایت رئیس جمهور فرانسه از این گونه اقدامات را نشانه ناتوانی نظام های استکباری از تسلط بر ملت های ظعیف و مسلمان عنوان کرد.

 در پیام سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
« یرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (سوره توبه،آیه ۳۲)

«می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خویش خاموش کنند، ولی خداوند جز این نمی‌خواهد که نور خود را به تمام و کمال رساند، هر چند کافران را خوش نیاید.»

اقدام موهن مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه در آستانه میلاد پربرکت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت هرچند که دل های مسلمانان و حتی پیروان تمام ادیان توحیدی را به درد آورد اما از طرفی دیگر این اقدام به اتحاد و یکپارچگی بیشتر امت اسلام و نزدیکی بیشتر ادیان و مذاهب مختلف جهان به هم انجامید و چهره دشمنان حق و حقیقت را منفورتر کرد.

توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) که پیام آور صلح و دوستی، عدالت خواهی، امانت داری و بخشندگی بود و به گواه قران کریم مایه رحمت برای جهانیان و تمام انسان ها است و اولین کسی بود که با برده داری مبارزه کرد و حامی مظلومان و بی پناهان و یتیمان بود تنها از بی خردان، کافران و مستکبرانی که دیگر توان تسلط بر ملت های ضعیف و مسلمان را ندارند بر می آید.

دولت های مستکبر و در راس آنها شیطان بزرگ و رژیم نژادپرست وکودک کش صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و گسترش روز افزون تعالیم آزادی بخش دین اسلام و زمینه سازی بیداری در بین ملت های جهان  جایگاه خود را در خطر دیده و برای نجات خود به توطئه اسلام هراسی رو آوردند غافل از اینکه هرگز نمی توانند با حق مقابله و نور اسلام را خاموش سازند.

هنگامی که نظام های استکباری با تشکیل گروه های تروریستی و منحرفی همچون القاعده و داعش نتوانستند در رسیدن به نقشه شوم خود موفق شوند آشکارا به توهین شخصیت مقدس و والامقام پیامبر اسلام (ص) رو آوردند که البته این اقدام باعث نابودی زود هنگام آنها به دست خود شده و زمینه رهایی ملت ها از دست دولت های جائر زمان خود را فراهم خواهد کرد.

 خداوند در آیه ۴۶ سوره احزاب پیامبر بزرگوار اسلام را « سراجاً منیراً » یعنی ، چراغ فروزان و نور بخش معرفی می کند. چراغ روشن چه بخواهد ، چه نخواهد ، هرجا که باشد ، محیط خود را نورانی می کند . نور درخشان حضرت محمد (ص) همچنانکه دلهای صاحبان اندیشه را در عصر خود تسخیر کرد ، اکنون نیز تابنده است و دشمنانش هرکاری کنند نمی توانند این چراغ را خاموش کنند.

در پایان ضمن محکوم کردن اقدام موهن توهین کنندگان به پیامبر اسلام (ص) و مقدسات تمامی ادیان و مذاهب، حمایت رئیس جمهور منفور دولت فرانسه از این گونه اقدامات مذبوحانه را نشانه عجز و ناتوانی نظام های استکباری از تسلط بر ملت های ضعیف و مسلمان همچون لبنان، فلسطین، الجزایر و یمن و…دانسته و آمادگی خود را برای دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)  و نشر تعالیم روحانی و نجات بخش آن حضرت تا رهایی ملت های مظلوم و ستمدیده از یوغ ظالمان و ستمگران اعلام می کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری

فرمانده انتظامی استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.