تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۵
کد خبر : 21712

کنترل قیمت تمام شده مسکن طرح اقدام ملی، از دستاوردهای نمایشگاه صنعت ساختمان امسال بود.

کنترل قیمت تمام شده مسکن طرح اقدام ملی، از دستاوردهای نمایشگاه صنعت ساختمان امسال بود.

به گزارش دنیای اسرار:معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و فراهم کردن بستر تعاملی میان دست‌اندرکاران ساخت و ساز با پیمانکاران را از اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان کرد و برگزاری این نمایشگاه را در کاهش قیمت‌تمام‌شده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن موثر دانست. در گفت‌وگو

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و فراهم کردن بستر تعاملی میان دست‌اندرکاران ساخت و ساز با پیمانکاران را از اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان کرد و برگزاری این نمایشگاه را در کاهش قیمت‌تمام‌شده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن موثر دانست.

در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این استان یکی از با قدمت ترین استان‌ها در برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان است و امسال نیز به لطف خدا تاثیر برگزاری این نمایشگاه را در کنترل قیمت مسکن شاهد خواهیم بود.

وی افزود حضور شرکت های فعال حوزه تولیدات و تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه موجب رقابتی شدن این صنعت، بالا رفتن استاندارد‌های کیفی و معرفی فرصت ها،توانمندی ها و پتانسیل های موجود می شود که این مهم گامی موثر در برآوردن نیازهای داخلی است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان دلیل حضور این اداره کل در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان را دستیابی به دو هدف عنوان کرد و گفت: اولین هدف استفاده از پتانسیل نمایشگاه در شناساندن طرح اقدام ملی مسکن استان به شهروندان و فعالان حوزه ساخت و ساز بوده است.

وی افزود در همین راستا در سه روز برپایی نمایشگاه کارشناسان مجرب و مطلع در غرفه راه و شهرسازی این نمایشگاه حضور داشتند و اطلاعاتی پیرامون اقدامات این اداره کل در حوزه مسکن و ساختمان و بالاخص طرح اقدام ملی مسکن استان را به بازدیدکنندگان ارائه دادند.

زاغیان با بیان اینکه در گام اول اجرای طرح اقدام ملی، اصلی ترین موضوع شناسایی متقاضیان واجد شرایط و موثر است اذعان داشت: براساس تمهیداتی که اندیشیده شد پیشخوان دولت نیز در ایام نمایشگاه، در مجاورت غرفه این اداره کل مستقر شد و بصورت رایگان و آنلاین خدمات مرتبط با طرح اقدام ملی را به متقاضیان ارائه داد.

وی ادامه داد: دومین هدف ما بررسی و کمک به ارتقای سطح کیفی و کاهش قیمت تمام شده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن است لذا با توجه به حضور رقابتی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان مصالح ساختمانی در این نمایشگاه، توانستیم تعاملی موثر میان فعالان ساخت‌وساز حاضر در این نمایشگاه با پیمانکاران و کارگزارانمان ایجاد کنیم. تا به لطف خدا بتوانیم در شرایط اقتصادی کنونی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را با همان قیمتی که به متقاضیان قول داده‌ایم آماده نماییم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.