تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 21762

جلسه طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

جلسه طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

جلسه طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد./ پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار ، لنجان و خمینی‌شهر مورد بررسی قرار گرفت   به گزارش دنیای اسرار:بمنظور تسریع امور و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه ای از طریق ارتباط ویدئو

Print Friendly, PDF & Email

جلسه طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد./ پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار ، لنجان و خمینی‌شهر مورد بررسی قرار گرفت  

به گزارش دنیای اسرار:بمنظور تسریع امور و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه ای از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس  در محل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

؛ در راستای هماهنگی، بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای به ریاست سید مسعود میریان رئیس اداره تشکلهای حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق ارتباط زنده تصویری با روسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه در محل این اداره کل تشکیل شد

 در این جلسه پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، لنجان و خمینی‌شهر مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره تشکلهای حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان طی گفت‌وگو با کارشناس خبر در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی شهرستان گلپایگان اظهارکرد: در این شهرستان تعداد واحدهای برنامه ریزی شده  جهت  ساخت  مسکن در قالب طرح اقدام ملی ۳۶۰ واحد، درزمینی به مساحت ۹۴ هزار متر مربع است با این وجود تعداد متقاضیان ثبت نام شده در این شهرستان  تاکنون یکهزار و ۲۷۰ نفر بوده است.

وی افزود با انجام کارشناسی قیمت زمین در نظر گرفته شده و آماده‌سازی و تفکیک زمین‌های پروژه مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان مرتفع می‌شود.

میریان ضمن تشریح وضعیت این طرح عظیم و ملی در شهرستان خوانسار اذعان داشت: از متقاضیان ثبت نام شده در این شهرستان تعداد ۳۸۵ نفر واجد شرایط شناخته شده که از این میزان تا کنون ۱۲۶ نفر افتتاح حساب کرده، ۸۷ نفر واریز وجه انجام دادند و تعداد ۸۲ نفر نیز به پروژه اختصاص یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای تهیه پروانه ساختمانی ۸۰ واحد از این پروژه‌ها آماده شده  و جهت صدور پروانه در مرحله نظام مهندسی قرار دارد گفت: تاکنون از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ۱۰۴ واحد به صورت زمین  و ۱۶ واحد مسکن‌مهر به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 رئیس اداره تشکلهای حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: ظرفیت واگذاری  ۸۰ واحد دیگر از مسکن مهر این شهرستان نیز وجود دارد همچنین در طرح تفصیلی این شهر ظرفیت ۲۰۰ واحد برای واگذاری به بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان خمینی‌شهر تاکنون تعداد ۵ هزار و ۱۱۳ نفرجهت طرح اقدام ملی مسکن  ثبت نام داشته اند گفت: افتتاح حساب ۱۷۶ نفر از متقاضیان انجام شده که از این تعداد ۱۳۱ نفر به پروژه‌ها اختصاص یافته اند. همچنین درصدد هستیم مشکل کمبود اراضی این شهرستان را مرتفع کنیم.

میریان در پایان به تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن شهرستان لنجان پرداخت و گفت: در مجموع تعداد متقاضیان ثبت نام شده در شهرهای زرین‌شهر و سده‌لنجان ۲ هزار و ۵۹۸ نفر بوده و ۵۶ نفر افتتاح حساب داشته اند. که جهت رفع مشکل کمبود اراضی این شهرستان مبحث الحاق زمینی به مساحت ۷۴ هکتار در حال بررسی است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.