تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر : 21864

کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان

کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲۴۰ کیلو تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.  سرهنگ ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان با همکاری ماموران شهرستان های “نایین” و “خور و بیابانک”

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲۴۰ کیلو تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان با همکاری ماموران شهرستان های “نایین” و “خور و بیابانک” طرح کنترل محورهای فرعی را اجرایی کردند.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۱۵۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری سمند که در یکی از محورهای فرعی “خور و بیابانک” در حال حرکت بود، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین طی ۳ عملیات دیگر در محورهای مواصلاتی شهرستان های “نایین” ۳ محموله ۴۰، ۳۰ و ۱۵ کیلویی تریاک در بازرسی از ۳ خودروی سبک کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این ۴ عملیات خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۴۰ کیلو تریاک کشف و قاچاقچیان افیونی نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به طور جد در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد و هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ داده نخواهد شد.#

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.