تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر : 21864

کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان

کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲۴۰ کیلو تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.  سرهنگ ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان با همکاری ماموران شهرستان های “نایین” و “خور و بیابانک”

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲۴۰ کیلو تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان با همکاری ماموران شهرستان های “نایین” و “خور و بیابانک” طرح کنترل محورهای فرعی را اجرایی کردند.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۱۵۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری سمند که در یکی از محورهای فرعی “خور و بیابانک” در حال حرکت بود، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین طی ۳ عملیات دیگر در محورهای مواصلاتی شهرستان های “نایین” ۳ محموله ۴۰، ۳۰ و ۱۵ کیلویی تریاک در بازرسی از ۳ خودروی سبک کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این ۴ عملیات خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۴۰ کیلو تریاک کشف و قاچاقچیان افیونی نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به طور جد در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد و هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ داده نخواهد شد.#

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان