تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 21998

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در “اصفهان”

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد. سرهنگ”محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ”محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی ومهاجرتی برای خارج از کشور از ۱۰ نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیریموضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب دستور قضائی و هماهنگی های لازم و انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخص شد این کلاهبردار حرفه ای در یکی از استان های شمالی مخفی شده که یک گروه از ماموران با نیابت قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی فر تاکید کرد: فرد دستگیر شده که ۴۰ میلیارد ریال از ۱۰ شهروند با ترفند جعل سند و مدارک تحصیلی و مهاجرتی کلاهبرداری کرده بود برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه پلیس بارها به شهروندان هشدار داده که فریب اینگونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند ولی متاسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری ها هستیم که بازهم توصیه می شود برای انجام هرکاری از راه قانونی و مجاز وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.