تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 22006

آغاز عملیات مشترک دستگاه های امداد جاده ای برای “روز بدون حادثه در اصفهان”

آغاز عملیات مشترک دستگاه های امداد جاده ای برای “روز بدون حادثه در اصفهان”

آغاز عملیات مشترک دستگاه های امداد جاده ای برای “روز بدون حادثه در اصفهان”/استقرار یک هزار نفر از نیروهای امدادی و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان اصفهانعملیات مشترک دستگاه های امداد جاده ای برای “روز بدون حادثه در اصفهان با استقرار یکهزار نفر در قالب تیم های امدادی و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

آغاز عملیات مشترک دستگاه های امداد جاده ای برای “روز بدون حادثه در اصفهان”/استقرار یک هزار نفر از نیروهای امدادی و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان
عملیات مشترک دستگاه های امداد جاده ای برای “روز بدون حادثه در اصفهان با استقرار یکهزار نفر در قالب تیم های امدادی و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان آغاز شد.
به گزارش دنیای اسرار، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اعلام آغاز عملیات مشترک دستگاه های امداد و نجات و پلیس راه استان برای اجرای طرح روز بدون حادثه در روز ۲۹ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، اظهار کرد: روز پنج شنبه آزمونی برای هماهنگی حداکثری بین دستگاهی و افزایش نظارت های نیروهای نظامی و سیستم های نظارت هوشمند و اجرای موفقیت آمیز روز بدون حادثه در اصفهان خواهد بود.
مهدی خضری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروهای دستگاه های امدادی در این طرح خدمت رسانی خواهند کرد، افزود: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم شاهد ثبت روز بدون حادثه در استان اصفهان باشیم.
وی با اشاره به اهمیت اقدامات مشترک و همسو دستگاه های ذی ربط برای کاهش تصادفات رانندگی، ادامه داد: ارتقا فرهنگ رانندگی و دعوت از مردم برای کاهش حوادث رانندگی بخش بزرگی از برنامه های هفته ایمنی در سطح کشور و استان اصفهان بود و آغاز به کار پویش فرهنگی سبا “سوگند برای ایمنی ” در استان اصفهان نیز در همین راستا بود.
مهدی خضری از همراهی دستگاه های امداد جاده ای شامل هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس راه استان اصفهان به واسطه همراهی و تعامل مثبت و سازنده تشکر و قدردانی کرد.
۲۹ آبان ماه در تقویم هفته ایمنی حمل ونقل به نام روز بدون حادثه نامگذاری شده و اصفهان به عنوان استان پایلوت اجرای این طرح در سطح کشورانتخاب شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.