تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
کد خبر : 22141

آغازعملیات ۳ طرح آبرسانی در شهرستان اردستان

آغازعملیات ۳ طرح آبرسانی در شهرستان اردستان

به گزارش دنیای اسرار:مدیر   آب و فاضلاب اردستان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ   بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. رضا دهقانی افزود:  عملیات اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب روستای کهنگ به طول حدود ۶ کیلومتر به همراه‌ نصب تمامی انشعابات،‌ با همکاری

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر   آب و فاضلاب اردستان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ   بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

رضا دهقانی افزود:  عملیات اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب روستای کهنگ به طول حدود ۶ کیلومتر به همراه‌ نصب تمامی انشعابات،‌ با همکاری بسیج‌ سازندگی، بخشداری مرکزی در حال انجام است  وپس از اجرای این عملیات  ۶۹۰ خانوار از آب سالم و بهداشتی پایدار   بهره مند می گردند.

وی ادامه داد: عملیات آماده ‌سازی و نصب مخزن پیش ساخته‌ آب شرب روستای سفیده که ۲۴۱ مشترک را زیرپوشش قرار می‌دهد با ظرفیت ۲۱۰ متر مکعب و اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب آغاز شده و تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آب و فاضلاب اردستان اظهار داشت: عملیات فنس‌ و حصارکشی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای شیرازان‌ نیز با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  در دستور کار قرار دارد این در حالیست که در  روستای شیرازان بیش از ۹۰ خانوار تحت پوشش  آبفا قرار دارد .   

دهقانی با بیان اینکه ۱۰۸ روستا با جمعیت افزون بر ۱۵ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار مشترک   تحت  پوشش آبرسانی شهرستان است، افزود: اکنون ۵۷ روستا به وسیله سه دستگاه تانکر سیار آبرسانی می‌شوند و در تلاش هستیم تا با تامین منابع آبی پایدار این تعداد را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده و دارای ۲۶ هزار فقره انشعاب آب شرب و ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب فاضلاب است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.