تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 22466

یشرفت مخابرات،در گرو پویایی مراکز مخابراتی است

یشرفت مخابرات،در گرو پویایی مراکز مخابراتی است

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان،صبح امروز یکشنبه ۹۹/۹/۲۳ در بازدید سرزده از مرکز مخابراتی شهید اشرفی اصفهانی با اعلام این مطلب گفت: تحول روند فرآیندها به جهت پویایی عملکرد کارکنان ،باید در دستور کار مراکز مخابراتی قرار گیرد. ناصر مشایخی با اشاره به رصد فعالیتهای مراکز اظهار کرد: یکی از سیاستهای جدید مخابرات،ارزیابی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان،صبح امروز یکشنبه ۹۹/۹/۲۳ در بازدید سرزده از مرکز مخابراتی شهید اشرفی اصفهانی با اعلام این مطلب گفت: تحول روند فرآیندها به جهت پویایی عملکرد کارکنان ،باید در دستور کار مراکز مخابراتی قرار گیرد.

ناصر مشایخی با اشاره به رصد فعالیتهای مراکز اظهار کرد: یکی از سیاستهای جدید مخابرات،ارزیابی مستمر فعالیتهای صورت گرفته در تمام حوزه ها از جمله مراکز مخابراتی است که تا به حال نتایج بسیار ثمر بخشی در راستای شفافیت و بهبود عملکرد ها در پی داشته است.

گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان امروز در حاشیه این بازدید از اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه انتقال نیز دیدن کرد و ضمن گفتگو با کارکنان، از نزدیک در جریان فعالیتهای قسمت های مختلف این حوزه قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.