تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 22542

تلاش شهرداری تبریز برای توسعه سبد فرهنگی شهروندان

تلاش شهرداری تبریز برای توسعه سبد فرهنگی شهروندان

شهردار تبریز خبر داد؛ تلاش شهرداری تبریز برای توسعه سبد فرهنگی شهروندان تبریز- شهردار تبریز از ارائه یارانه به خریداران و علاقمندان به کتاب در راستای توسعه سبد فرهنگی شهروندان خبر داد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر :ایرج شهین باهر در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه کتاب سال تبریز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های

Print Friendly, PDF & Email

شهردار تبریز خبر داد؛

تلاش شهرداری تبریز برای توسعه سبد فرهنگی شهروندان

تبریز- شهردار تبریز از ارائه یارانه به خریداران و علاقمندان به کتاب در راستای توسعه سبد فرهنگی شهروندان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر :ایرج شهین باهر در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه کتاب سال تبریز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در حوزه فرهنگ بحث تخصیص سوبسید به خریداران کتاب است که با سقف و زمان مشخص به آنان ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: شهرداری تبریز به منظور دسترسی ارزان شهروندان به کتاب، سوبسیدی به ناشران پرداخت خواهد کرد که باعث می‌شود توان خرید مردم در حوزه کتاب بالا رفته و فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیشتر و بهتر در جامعه گسترش یابد.

شهردار تبریز با اشاره به جشنواره جایزه کتاب سال تبریز اعلام داشت: تلاش ما شناسایی و معرفی مؤلفین سراسر کشور و حمایت از تلاش این عزیزان و توجه به مقوله کتاب است.

او افزود: تأثیر کتاب در حوزه فرهنگ شهروندی و ارتقای فرهنگ جامعه امری آشکار است که باید پرداخت بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

شهین‌باهر، با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی اخیراً چندین برنامه مختلف به صورت مجازی و به علت محدودیت‌های کرونایی در دست اجرا دارد که مخاطب خوبی پیدا کرده‌اند و این برنامه نیز یکی از آنها است که می‌تواند در حوزه کتابخوانی تأثیر داشته و هم به ناشران و مؤلفان کتاب انگیزه ببخشد.

او اضافه کرد: هر چه سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ بیشتر باشد، به همان اندازه سایر هزینه‌های بخش‌های خدماتی کاهش می‌یابد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.