تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 22715

امضای تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان

امضای تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان در راستای تعاملات و تبادلات فرهنگی و اجتماعی در مسیر توسعه صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های غنی فرهنگی، مذهبی، تاریخی، طبیعی فی ما بین تفاهم کنندگان به منظور همکاری و مشارکت سه جانبه منعقد شد. این تفاهم نامه به منظور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: تفاهم نامه گردشگری خلاق بین شهرهای رشت، مشهد و اصفهان در راستای تعاملات و تبادلات فرهنگی و اجتماعی در مسیر توسعه صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های غنی فرهنگی، مذهبی، تاریخی، طبیعی فی ما بین تفاهم کنندگان به منظور همکاری و مشارکت سه جانبه منعقد شد.

این تفاهم نامه به منظور ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به شهروندان و گردشگران با هدف شناخت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی، جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خلاق موجود، ترویج هنرهای سنتی و صنایع دستی به امضای شهرهای رشت، مشهد و اصفهان رسید.

آشنایی فعالین حوزه گردشگری و شهروندان با ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری با تاکید بر فعالیت های نوآورانه، تعامل و هم افزایی با تکیه بر بهره برداری از ظرفیت های گردشگری اعضا با محوریت رویکرد گردشگری خلاق و همکاری در جهت معرفی و ارتقای برندهای گردشگری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.