تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 22785

کمبود نیروی انسانی در اداره آموزش و پرورش استان اصفهان

کمبود نیروی انسانی در اداره آموزش و پرورش استان اصفهان

مدیر کل اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود ۱۱ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است. به گزارش دنیای اسرار؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل استان اصفهان در سالن کنفرانس خانه معلم

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود ۱۱ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است.

به گزارش دنیای اسرار؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل استان اصفهان در سالن کنفرانس خانه معلم شماره ۳ اصفهان به میزبانی سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان برگزار گردید.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توانست رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب کند.
به گفته اعتدادی: این شاخص‌ها عمومی و اختصاصی بوده که در بین ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور و از طرف وزارت آموزش و پرورش کشور رسما به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ شد که در مجموعه این اداره شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه اول کشور را کسب کرده است.
وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توانست در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیست و سومین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر استانی شود.
مدیرکل آموزش و پروش استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اسرار مبنی بر اینکه با توجه به ظرفیت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی پیش رو چند نفر کمبود نیروی انسانی داریم گفت: ما کمبود نیروی انسانی را در سال جاری با به کارگیری ۳ هزار و ۷۰۰‌نفر معلم بازنشسته جبران کردیم.
وی در ادامه افزود: این رقم در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۴ هزار نفر خواهد رسید.
وی به سهمیه استخدامی استان اشاره و اظهار کرد: ما توانستیم امسال هزار و ۷۰۲ نفر را استخدام کنیم که سهمیه استان در هیچ سالی به این تعداد نبوده است و با تلاش‌هایی که صورت گرفت این سهمیه به استان اصفهان تخصیص یافت.
اعتدادی در ادامه گفت: در مجموع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود ۱۱ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است که با به کارگیری نیروهای بازنشسته، حق التدریس و اضافه کاری معلمان سعی در جبران این کمبود داریم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.