تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 22785

کمبود نیروی انسانی در اداره آموزش و پرورش استان اصفهان

کمبود نیروی انسانی در اداره آموزش و پرورش استان اصفهان

مدیر کل اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود ۱۱ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است. به گزارش دنیای اسرار؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل استان اصفهان در سالن کنفرانس خانه معلم

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود ۱۱ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است.

به گزارش دنیای اسرار؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل استان اصفهان در سالن کنفرانس خانه معلم شماره ۳ اصفهان به میزبانی سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان برگزار گردید.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توانست رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب کند.
به گفته اعتدادی: این شاخص‌ها عمومی و اختصاصی بوده که در بین ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور و از طرف وزارت آموزش و پرورش کشور رسما به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ شد که در مجموعه این اداره شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه اول کشور را کسب کرده است.
وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توانست در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیست و سومین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر استانی شود.
مدیرکل آموزش و پروش استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اسرار مبنی بر اینکه با توجه به ظرفیت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی پیش رو چند نفر کمبود نیروی انسانی داریم گفت: ما کمبود نیروی انسانی را در سال جاری با به کارگیری ۳ هزار و ۷۰۰‌نفر معلم بازنشسته جبران کردیم.
وی در ادامه افزود: این رقم در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۴ هزار نفر خواهد رسید.
وی به سهمیه استخدامی استان اشاره و اظهار کرد: ما توانستیم امسال هزار و ۷۰۲ نفر را استخدام کنیم که سهمیه استان در هیچ سالی به این تعداد نبوده است و با تلاش‌هایی که صورت گرفت این سهمیه به استان اصفهان تخصیص یافت.
اعتدادی در ادامه گفت: در مجموع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود ۱۱ هزار نفر نیروی انسانی مواجه است که با به کارگیری نیروهای بازنشسته، حق التدریس و اضافه کاری معلمان سعی در جبران این کمبود داریم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان