تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 23230

بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

در آیین انعقاد دو تفاهم نامه فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان عنوان شد: بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید به گزارش دنیای اسرار:آیین انعقاد دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، یکم بهمن ماه با حضور رضا دولت آبادی

Print Friendly, PDF & Email

در آیین انعقاد دو تفاهم نامه فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

به گزارش دنیای اسرار:آیین انعقاد دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، یکم بهمن ماه با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن در حضور جمعی از مسئولین این دو سازمان مبادله شد.

رضا دولت آبادی در حاشیه این آیین، در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات  خود که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا است، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و  این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می رود.

وی افزود: بازدید بسیاری خوبی از بخش های مختلف کارخانه امروز انجام گرفت و ما به عنوان بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می کنیم.

مدیرعامل بانک تجارت ایران خاطرنشان کرد: بانک ها مشاوران خوبی برای تولید کنندگان محسوب می شوند و لذا  می توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه های مختلف همکاری های مناسب و نتایج سودمندی گرفت .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: وارد ۵۶  سالگی ذوب آهن اصفهان شدیم و این تفاهم نامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می گردد و بانک ها ارکان بسیار موثری در این راستا محسوب می شوند.

مدیر عامل شرکت اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان نخستین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا به شما می رود و هم اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی است و بانک تجارت ایران که برای همکاری  اعلام آمادگی نموده است، می تواند یک شریک راهبردی و موثر برای ذوب آهن  در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت، باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.