تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 23258

رشد ۳ درصدی تولید در شرکت فولاد تاراز چهار محال

رشد ۳ درصدی تولید در شرکت فولاد تاراز چهار محال

به گزارش  دنیای اسرار:مـــدیر ارشـــد شـــرکت فـــولاد تاراز چهار محال از  ارتقای رکورد تولید ورق گالوانیزه در دی‌ماه سال جاری خبر داد. نادر حسین‌زاده گفت: علی‌رغم محدودیت‌های موجود در تأمین مواد اولیۀ موردنیاز، شرکت فولاد تاراز چهار محال به همت کارکنان توانمند و زحمتکش و دلسوز خود توانست تولید ماهانۀ خود را نسبت به رکورد

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش  دنیای اسرار:مـــدیر ارشـــد شـــرکت فـــولاد تاراز چهار محال از  ارتقای رکورد تولید ورق گالوانیزه در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

نادر حسین‌زاده گفت: علی‌رغم محدودیت‌های موجود در تأمین مواد اولیۀ موردنیاز، شرکت فولاد تاراز چهار محال به همت کارکنان توانمند و زحمتکش و دلسوز خود توانست تولید ماهانۀ خود را نسبت به رکورد قبل که در آذر ماه سال ۹۸ ثبت شده بود، به میزان ۳ درصد ارتقا دهــد و با تولید  18 هزار و ۵۴۹ تن رکورد ماهانۀ جدیدی ثبت کند.

وی افزود: این شرکت در صورت در اختیار داشتن کلاف گرم و کلاف سرد (خام) توانایی افزایش تولید محصول گالوانیزه در ماه‌های آینده را خواهند داشت.

حسین‌زاده کسب این موفقیت ر ا مرهون هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بخش‌های تولید و تعمیرات و تمامی واحدهای پشتیبانی شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد در ادامه نیز شاهد بهبود مستمر در تمام فعالیت‌های شرکت باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.