تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 23847

همزمان با ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها از مادران شهدای مدافع حرم در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) تقدیر شد.

همزمان با ایام الله دهه  فجر و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها  از مادران شهدای مدافع حرم در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) تقدیر شد.

به گزارش دنیای اسرار:همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگداشت روز زن و مقام مادر، در ایام الله دهه فجر از مادران شهدای مدافع حرم محسن حیدری و عبدالمهدی کاظمی و سه مادر شهید مفقودالجسد در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) تقدیر شد. مراسم جشنی به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام بزرگترین موقوفه قرآنی آستان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگداشت روز زن و مقام مادر، در ایام الله دهه فجر از مادران شهدای مدافع حرم محسن حیدری و عبدالمهدی کاظمی و سه مادر شهید مفقودالجسد در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) تقدیر شد.
 مراسم جشنی به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در سالن امام حسین(ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور دانش آموزان مدرسه القرآن(حفظ دختران) و مادران آنها برگزار شد.
این برنامه با سخنرانی سرکار خانم خاشعی و همچنین اجرای گروه سرود مدرسه القرآن و مولودی خوانی همراه بود.
در پایان با اهدایای هدایایی ویژه از مادران شهدای مدافع حرم محسن حیدری و عبدالمهدی کاظمی و سه مادر شهید مفقودالجسد، همچنین مادران دانش آموزان تقدیر شد.
گفتنی است شهید محسن حیدری اولین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی شهر است و از فعالان فرهنگی و قرآنی بود که در ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهر این شهید روز ۳۱ مرداد ماه سال ۹۲ در گلزار شهدای هرستان خمینی‌شهر به آغوش خاک رفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.
لازم به ذکر است طرح مدرسه القرآن(حفظ دختران) موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) طرحی است دانش آموزی با هدف حفظ کل قرآن کریم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰میلیون حافظ که از جمله اهداف آن: حفظ کل قرآن کریم، فراگیری ترجمه و مفاهیم کل قرآن، فراگیری تجوید و ترتیل خوانی می باشد.
امتیازات این طرح شامل: اعطای گواهینامه درپایان اجزاءمختلف قرآن کریم مشروط به کسب نمره قبولی در آزمون های پایان ترم
اعطای کارت های جوایز برحسب درصد ارتقای معدل وآزمون ها و پرسش های کلاسی :هدایای ویژه “پایان ۱۰ جزء”سفر به مشهد مقدس “پایان ۲۰ جزء”سفر به عتبات عالیات و کربلای معلی “حفظ کل به شرط دریافت مدرک کارشناسی”کمک هزینه حج واجب
وام قرض الحسنه بدون بهره جهت پرداخت شهریه با اقساط بلند مدت
دوره های تمهیدیه(آماده سازی)جهت اخذ مدرک کارشناسی
مشاوره های فردی وگروهی و تحصیلی باحضور مشاوران برتر استان
برگزاری محافل و مسابقات قرآنی در مقاطع مختلف حفظ قرآن
بهره مندی از سالن ورزشی مجموعه

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.